In Amerika wordt de USAID op de schop genomen.

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

In Amerika wordt de USAID op de schop genomen.

Bericht door Punisher2021 »

Vervolg USAID. In Amerika wordt de USAID op de schop genomen. De Nederlandse media schreeuwen moord en brand en doen alsof USAID een instituut voor humanitaire hulpverlening is.

Sinds Corona ontdekte ik dat ik die Nederlandse main stream media niet meer kon vertrouwen. Ik las toen nog Trouw en las destijds dagelijks de berichtgeving over COVID-19 en de Coronamaatregelen, berichtgeving die gekleurd was en niet op feiten gebaseerd.

Eind 2020 hebben we ons abonnement op Trouw opgezegd, dat vond ik pijnlijk, want ik had jaren met veel plezier Trouw gelezen, maar wel vanuit het idee, en het vertrouwen, dat ik neutraal werd geïnformeerd. Dat vertrouwen was in een jaar tijd tot nul gereduceerd en vanaf toen vertrouwde ik hun andere berichtgeving ook niet meer.

Vanaf Corona ontwaakte ik uit de illusie, dat ik eerlijk en neutraal werd geïnformeerd door mijn krant. Sindsdien sprokkel ik mijn informatie bij elkaar via
@X
, een digitaal abonnement op een main stream krant (de Telegraaf) en de nieuwe media, die we gelukkig ook in Nederland hebben.

Meer op onderstaande link:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”