Wie kan de waarheid straks wél aan?

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Bericht door Punisher2021 »

Igor van Kaam

Vier jaar geleden schreef ik een column genaamd: “Trump had genoeg aan vier jaar.” De kern van mijn betoog was toen, dat of je nu wel of niet in Donald Trump gelooft, hij iets bij veel mensen aanwakkerde dat ‘nadenken’ heet. Dankzij het optreden van Donald Trump tussen 2016 en 2020 werden begrippen als ‘CLIMATE CHANGE is a hoax’ en ‘the fake news media’ bekend. Je kon je daar tegen verzetten en roepen dat het leugens waren, of je kon erin geloven. Maar het gesprek ging er wel over, en dat was genoeg.

2025
Juist die discussie droeg eraan bij, dat het lot bezegelde dat Donald Trump vier jaar lang in de coulissen werd geplaatst. Je hoorde hem nog wel eens, maar de Biden Administration had de touwtjes stevig in handen. Je moest diep graven in allerlei alternatieve media, om een ander geluid te horen dan over de wereld werd verspreid.

Maar het geluid verstomde nooit. Ingegeven door een sentiment van rechtvaardigheid en het ‘aan je water voelen’ dat er iets niet klopt, gingen mensen door.

Wie kan de waarheid straks wel aan?
Willem Middelkoop stelt mogelijk terecht dat die intelligente groep mensen, zodra zij toegang krijgen tot deze informatie, wel eens kortsluiting in hun bovenkamer zouden kunnen krijgen. Zodra er kwartjes bij deze mensen gaan vallen, zoals de gastenlijsten van het Jeffrey Epstein party-eiland of het lot van honderdduizenden verdwenen, misbruikte, verminkte, vermoorde, geslachte kinderen, is het niet uit te sluiten dat er een revolutie komt. Een soort Great Reset, maar dan vanuit het volk naar de zittende macht. Die voorspel ik al jaren en veel van mijn voorspellingen komen uit. Zodra jij zwart-op-wit leest dat jouw prik je ziek heeft gemaakt, gebeurt er iets met je. Wanneer je ontdekt dat er misbruik is gemaakt van jouw solidariteit en gevoel voor mensenrechten, om een kleine groep mensen super rijk en ongekend machtig te maken, waardoor jij als een kip in een legbatterij leeft, dan denk ik dat deze intelligente groep mensen intelligent genoeg is om daar op beestachtige wijze een einde aan te maken, zoals dat ook met NSB-ers na de oorlog gebeurde.

Meer in het artikel:
https://universityofme.nl/blog/wie-kan- ... s-wel-aan/
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”