Als het hier hetzelfde is, is de reactie van de NOS, Nieuwsuur en het AD wel logisch.

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Als het hier hetzelfde is, is de reactie van de NOS, Nieuwsuur en het AD wel logisch.

Bericht door Punisher2021 »

Els van Veen via X

Als het hier hetzelfde is, is de reactie van de NOS, Nieuwsuur en het AD wel logisch. Als de NCTV eigenlijk tot de Nederlandse deep state behoort en de main stream media hun kanalen zijn waarmee ze de bevolking informeren en dus beheersen, dan is het volstrekt logisch.

Sinds de ontwikkelingen in Amerika, DOGE, de ontmaskering van USAID etc. vind ik het nieuws hier soms zelfs grappig. Sinds Corona was ik de berichtgeving van de MSM al 180 graden gaan draaien om te begrijpen wat ze konden bedoelen. Maar het was toch tasten in de duisternis.

Toen kwamen jouw en @danvandertuin's artikelen over de WOB documenten en begreep ik waar de Coronamaatregelen vandaan kwamen. Dus uit de hoek van NCTV, NAVO, Europese Commissie.

Maar hoe, dat snapte ik niet goed. Sinds DOGE en de ontdekking dat USAID eigenlijk de verlengde arm van de CIA is, is het nog beter te begrijpen, ook de berichtgeving van NOS enzo hier in Nederland.

Ik denk dat wat er nu in Amerika gebeurt vroeg of laat ook naar Europa komt. Niet via de main stream media, ik verwacht dat die verdwijnen of een metamorfose ondergaan, maar via steeds meer mensen in Europa die gaan inzien hoe het werkt en hoe onze geesten bewerkt worden door mensen achter de schermen, als we niet oppassen. Als we onze geesten niet goed beschermen.

Ik bescherm mijn geest tegenwoordig beter. Ik vertrouw berichten niet zomaar meer, ook de berichten van alternatieve kanalen vertrouw ik niet zomaar meer. Corona was het breekpunt voor mij. Ik heb geleerd nog meer te vertrouwen op mijn intuïtie en moreel kompas. Die zeiden me meteen dat er iets niet klopte.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”