Alina Habba beweert dat de reden dat de vrachtwagenlading Epstein-dossiers nog niet is vrijgegeven

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Alina Habba beweert dat de reden dat de vrachtwagenlading Epstein-dossiers nog niet is vrijgegeven

Bericht door Punisher2021 »

ULTRA Pepe Lives Matter
Alina Habba beweert dat de reden dat de vrachtwagenlading Epstein-dossiers nog niet is vrijgegeven, is dat ze de klanten op de lijst willen vervolgen.
Scherm­afbeelding 2025-03-12 om 07.15.28.png
2025-03-12 07.15.18.mp4
(6.69 MiB) 54 keer gedownload
Het wachten zal de moeite waard zijn als ze deze criminelen daadwerkelijk arresteren.
Maar ze kunnen belangrijke informatie niet redigeren. We willen de waarheid!

“Je moet geduld hebben, want als je wilt vervolgen en daadwerkelijk iets wilt doen met de informatie die je hebt, moet je ervoor zorgen dat je de informatie die je hebt, bewaart. Je moet ervoor zorgen dat je de integriteit van het onderzoek bewaart. We moeten ervoor zorgen dat we de informatie geven die ons kan helpen om deze mensen voor het gerecht te brengen. Transparantie komt er 100% aan. We hebben de documenten... Ik zou tegen het Amerikaanse volk willen zeggen, ja, ze hebben de documenten. Nu hebben we ze. We moeten ze doornemen. Ik geloof eerlijk gezegd ook in transparantie. Soms moeten we even wachten. Ik weet dat ze er actief aan werken.”
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”