Het gaat er pittig aan toe 💊🌶🔥

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Bericht door Punisher2021 »

DarkIILight

Als de berichten waar zijn - en ik bid dat ze waar zijn - dat RFK Jr. reclames van Big Pharma op tv gaat verbieden, dan staat er een enorme maatschappelijke aardbeving te gebeuren op twee fronten.

#1: De bedrijfsmedia zullen het moeilijk krijgen. Je zult zien hoe goedbetaalde presentatoren van de gevestigde media ontslagen worden, hoe netwerken in paniek raken en sommige hun deuren sluiten en hoe loonstrookjes niet betaald worden. De hele business van de gevestigde media is een nepbusiness. Het wordt kunstmatig overeind gehouden door massaal advertentiedollars van farmaceutische advertenties. Niet vanwege het rendement dat de farmaceutische industrie ziet in het leuren met hun medicijnen op TV, maar om de reden waarom de farmaceutische industrie zoveel TV-reclames koopt, namelijk om verslaggeving over corruptie bij de farmaceutische industrie te voorkomen.

#2: Dienovereenkomstig zullen we, wanneer de grote stroom van advertentiedollars van de farmaceutische industrie aan tv-zenders stopt, plotseling verslaggeving zien over de corruptie van Big Pharma, medicijnen, vaccins, medische verenigingen zoals AAP & AMA, en overheidsinstanties zoals CDC & FDA - verslaggeving die voorheen verboden was omdat het advertentiegeld dat de farmaceutische industrie aan zenders betaalde eigenlijk gewoon een betaling voor zwijgen was. Pharma wist dat ze geen medicijnen verkochten via die reclames, het was een witwasoperatie om verslaggevers stil te houden over de misstanden bij Pharma. Zelfs Roger Ailes heeft ooit toegegeven dat zijn mensen op Fox niet negatief mochten berichten over farma omdat dat hun winst zou vernietigen.

Als de berichten waar zijn - en ik hoop dat dat zo is - dat RFK Jr. farmaceutische reclames op TV gaat verbieden, dan staat de dubbele revolutie van Big Pharma & de gevestigde media op het punt te beginnen.

Ik kan niet wachten.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”