Elon Musk raakt diep ontroerd en wordt bloedserieus als Bret Baier hem vraagt waarom hij senator Mark Kelly een verrader

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Elon Musk raakt diep ontroerd en wordt bloedserieus als Bret Baier hem vraagt waarom hij senator Mark Kelly een verrader

Bericht door Punisher2021 »

Charlie Kirk
Elon Musk raakt diep ontroerd en wordt bloedserieus als Bret Baier hem vraagt waarom hij senator Mark Kelly een “verrader” noemde omdat hij meer Amerikaanse hulp en wapens naar Oekraïne wil sturen.
Scherm­afbeelding 2025-03-28 om 19.52.31.png
2025-03-28 19.52.21.mp4
(14.58 MiB) 26 keer gedownload
Bekijk elke seconde van zijn antwoord.

“We zouden empathie moeten hebben voor de duizenden mensen die elke dag sterven in de loopgraven. Voor geen beweging in de linies. De afgelopen twee jaar zijn er elke week duizenden mensen voor niets gestorven.”

“Ik neem grote aanstoot aan degenen die de schijn van goedheid boven de realiteit ervan stellen. Zij die deugdzaamheid uitstralen en zeggen dat we niet kunnen toegeven aan Rusland, maar geen oplossing hebben om te voorkomen dat er elke dag duizenden kinderen sterven.”

“Ik heb minachting voor zulke mensen en dat wil ik duidelijk maken. Want ze deugen niet en hun gebrek aan een oplossing betekent dat kinderen geen vader hebben. Het betekent dat ouders een zoon hebben verloren. Voor wat? Voor niets.”
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”