Bijna elke week noemt 60 Minutes - dat voor miljarden dollars wordt aangeklaagd voor de fraude die ze hebben gepleegd

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Bijna elke week noemt 60 Minutes - dat voor miljarden dollars wordt aangeklaagd voor de fraude die ze hebben gepleegd

Bericht door Punisher2021 »

Donald J. Trump
454286ac07a6f6e6.jpeg
454286ac07a6f6e6.jpeg (94.52 KiB) 293 keer bekeken
Bijna elke week noemt 60 Minutes - dat voor miljarden dollars wordt aangeklaagd voor de fraude die ze hebben gepleegd tijdens de presidentsverkiezingen van 2024 met hun interview met de mislukte presidentskandidaat Kamala Harris - de naam “TRUMP” op een denigrerende en lasterlijke manier, maar de “UITZENDING” van dit weekend overtreft ze allemaal. Ze hadden niet één, maar TWEE grote verhalen over “TRUMP”, één had te maken met Oekraïne, waarvan ik zeg dat het een oorlog is die nooit zou zijn uitgebroken als de verkiezingen van 2020 niet waren vervalst, met andere woorden, als ik president was geweest, en het andere verhaal had te maken met Groenland, waardoor ons land, zoals geleid door mij, vals, onjuist en frauduleus werd afgeschilderd. Ik ben zo vereerd dat ik 60 Minutes, CBS Fake News en Paramount aanklaag voor hun frauduleuze, onherkenbare verslaggeving. Ze hebben er alles aan gedaan om Kamala illegaal te verkiezen, inclusief het volledig en corrupt veranderen van belangrijke antwoorden op interviewvragen, maar het werkte gewoon niet voor hen. Ze zijn geen “nieuwsshow”, maar een oneerlijk politiek bedrijf dat zich eenvoudigweg voordoet als “nieuws” en ze moeten verantwoordelijk zijn voor wat ze hebben gedaan en nog steeds doen. Ze zouden hun licentie moeten verliezen! Hopelijk zal de Federal Communications Commission (FCC), onder leiding van haar zeer gerespecteerde voorzitter Brendan Carr, de maximale boetes en straffen opleggen, die aanzienlijk zijn, voor hun onwettige en illegale gedrag. CBS is de weg kwijt, op een niveau dat nog nooit eerder is vertoond, en ze zouden hier een hoge prijs voor moeten betalen. MAKE AMERICA GREAT AGAIN!
https://truthsocial.com/@realDonaldTrum ... 0655935996
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”