Welke deal ik ook sluit met betrekking tot Rusland/Oekraïne, hoe goed die ook is, zelfs als het de beste deal ooit is

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Welke deal ik ook sluit met betrekking tot Rusland/Oekraïne, hoe goed die ook is, zelfs als het de beste deal ooit is

Bericht door Punisher2021 »

Donald J. Trump
Welke deal ik ook sluit met betrekking tot Rusland/Oekraïne, hoe goed die ook is, zelfs als het de beste deal ooit is,
Trumptruthsocial.jpeg
Trumptruthsocial.jpeg (94.52 KiB) 72 keer bekeken
de Falende New York Times zal er alleen KWAAD over spreken. Liddle' Peter Baker, de zeer bevooroordeelde en ongetalenteerde schrijver voor The Times, volgde de eisen van zijn redacteur op en schreef dat Oekraïne grondgebied moest terugkrijgen, inclusief, naar ik aanneem, de Krim, en andere belachelijke verzoeken, om een einde te maken aan de moordpartijen die erger zijn dan alles sinds de Tweede Wereldoorlog. Waarom zegt deze nonchalante verslaggever niet dat het Obama was die het mogelijk maakte dat Rusland de Krim van Oekraïne kon stelen zonder ook maar één schot te lossen? Het was ook Liddle' Peter die een absoluut vleiende, maar vreselijk geschreven biografie over Obama schreef. Het was een JOKE! Heeft Baker ooit kritiek geuit op de Obama-Krim-weggeefactie? NEE, niet één keer, alleen TRUMP, en ik heb niets met deze stomme oorlog te maken gehad, behalve in het begin, toen ik Oekraïne Javelins gaf, en Obama hen lakens. Dit is de oorlog van Sleepy Joe Biden, niet de mijne. Het was vanaf dag één een verliezer, en had nooit mogen gebeuren, en zou ook niet gebeurd zijn als ik destijds president was geweest. Ik probeer gewoon de rotzooi op te ruimen die Obama en Biden voor me hebben achtergelaten, en wat een rotzooi is het. Dat gezegd hebbende, was er geen enkele reden voor Poetin om de afgelopen dagen raketten af te vuren op burgergebieden, steden en dorpen. Het doet me denken dat hij de oorlog misschien niet wil stoppen, dat hij me gewoon maar aan het lijntje houdt, en dat er anders mee moet worden omgegaan, via "bankieren" of "secundaire sancties". Er sterven te veel mensen!!!
https://truthsocial.com/@realDonaldTrum ... 4335638236
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”