Mijn belangrijkste doel is bereikt.

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Bericht door Punisher2021 »

Bio Clandestine

Toen ik in februari 2022 door Big Tech werd gecensureerd en door de mainstream media werd belasterd omdat ik had gerapporteerd over de door de VS gefinancierde biolabs in Oekraïne, besloot ik om zoveel mogelijk ophef te maken en de informatie bij de juiste mensen te krijgen.

En het werkte.

Nadat ik van bijna elk social media platform was verbannen, door de hele linkse media was belasterd en alle "factcheckers" beweerden dat er helemaal geen biolabs in Oekraïne waren, nam ik contact op met mijn congresleden in de hoop hulp te krijgen om de onterechte aanvallen op mij recht te zetten. Niemand reageerde, dus begon ik contact op te nemen met andere prominenten, in de hoop dat iemand zou luisteren.

Slechts één persoon nam contact met me op. Die persoon was niemand minder dan Tulsi Gabbard... een van de weinige publieke figuren die zich destijds uitsprak over de realiteit van de door de VS gefinancierde biolabs in Oekraïne. Tulsi is nu toevallig directeur van de Nationale Inlichtingendienst, en ze heeft zojuist bevestigd dat zij, RFK Jr. (HHS) en Bhattacharya (NIH) onderzoek doen naar de bron van Covid en het snode gain-of-function-onderzoek dat plaatsvindt in laboratoria over de hele wereld, waaronder de door de VS gefinancierde biolabs in Oekraïne.

De juiste mensen hebben nu de leiding over de overheid en zij hebben kennis van geheime zaken. Tulsi en RFK Jr. weten waar het spoor eindigt. Ze hebben het al vaak over de biolabs in Oekraïne gehad. Ze hebben Fauci's criminaliteit aangekaart. Ze hebben het biolabnetwerk van USAID al gevonden. Ze weten alles al. Het is alleen nog een kwestie van het publiek inlichten, de rotzooi op te ruimen en gerechtigheid te laten geschieden.

Shout-out naar iedereen die hierover heeft gerapporteerd en heeft bijgedragen aan de publieke opinie. Shout-out naar iedereen die bij mij is bijgebleven, ook al noemde de mainstream media mij een verraderlijke Russische agent. Ook een shout-out naar alle haters en criticasters die zeiden dat het ons niet ging lukken.

De biolabs in Oekraïne worden momenteel onderzocht, en het spoor eindigt in misdaden tegen de menselijkheid voor alle topspelers van de Deep State.

Het gebeurt.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”