De Boeing 747 wordt geschonken aan de Amerikaanse luchtmacht/het ministerie van defensie, NIET AAN MIJ! Het is een geschenk van een land, Qatar, dat we al jaren succesvol verdedigen. Hij zal door onze regering worden gebruikt als tijdelijke Air Force One, totdat onze nieuwe Boeings, die veel te laat geleverd worden, arriveren. Waarom zouden onze militairen, en daarmee onze belastingbetalers, honderden miljoenen dollars moeten betalen als ze hem GRATIS kunnen krijgen van een land dat ons wil belonen voor goed werk? Deze enorme besparing zal in plaats daarvan worden besteed aan het MAKE AMERICA GREAT AGAIN! Alleen een DWAAS zou dit geschenk niet namens ons land aannemen. Dank u voor uw aandacht voor deze kwestie!
MJ Truth
Wauw... President Trump zegt dat het door Qatar geschonken gratis vliegtuig zal worden gebruikt als tijdelijke Air Force One, totdat de nieuwe Boeings arriveren.
De nieuwe Air Force One Boeings zouden ergens tussen 2027 en 2028 geleverd moeten worden.
Ik zou zeggen dat ik me zorgen zou moeten maken over het feit dat onze president rondvliegt in een vliegtuig dat door een ander land is geschonken, maar op dit moment denk ik dat hij 100% beschermd wordt.
Eerlijk gezegd doet hij het misschien voor een reden... misschien vertrouwt hij het vliegtuig waarin hij nu vliegt niet?