Wie het was die de controle over de "AUTO PEN" had, kijkt nu naar een steeds groter en groter wordend schandaal

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Wie het was die de controle over de "AUTO PEN" had, kijkt nu naar een steeds groter en groter wordend schandaal

Bericht door Punisher2021 »

Donald J. Trump (gisteren 17 mei)
Wie het was die de controle over de "AUTO PEN" had, kijkt nu naar een steeds groter en groter wordend schandaal. Het is een belangrijk onderdeel van de echte misdaad: DAT DE PRESIDENTSVERKIEZING VAN 2020 GEFRAUDEERD EN GESTOLEN IS! Miljoenen en miljoenen mensen wisten dat, maar de radicaal-linkse Democraten voerden een campagne van indoctrinatie en onnozelheid zoals nog nooit eerder was gevoerd. DIT IS DE REDEN DAT DE ONGESELECTEERDE COMMISSIE VAN POLITIEKE SCHURKEN - DIE EEN VOLLEDIG EN COMPLEET PARDON KREGEN VAN DE PERSOON DIE ILLEGAAL DE AUTO PEN GEBRUIKTE - ALLE BEWIJS EN INFORMATIE HEEFT VERWIJDERD EN VERNIETIGD VAN HUN CORRUPTE EN BOOSAARDIGE HEKSENJACHT OP MIJ EN VELE ANDERE MENSEN, WAARVAN DE LEVENS VOLLEDIG VERWOEST EN VERNIETIGD WERDEN DOOR DEZE HISTORISCH CRIMINELE GEBEURTENIS. Vergeet niet dat het allemaal begon met DIRTY AGENT James Comey, Obama, een ongelukkige en cognitief gehandicapte Sleepy Joe Biden, en mijn inmiddels zeer beroemde BESCHULDIGING dat "ZE MIJN CAMPAGNE BESPIONEERDEN!" De vraag wie de controle had over de Auto pen is nog maar het begin. De grootste misdaad van alles is dat DE PRESIDENTSVERKIEZINGEN VAN 2020 GEFRAUDEERD WERDEN! IK (MAGA!) HEB DE VERKIEZINGEN GEWONNEN MET MILJOENEN STEMMEN, EN IEDEREEN WEET HET. GOD ZEGENE AMERIKA, WANT DE STRIJD IS NOG MAAR BEGONNEN!!!

Paul: Kijk, kijk, kijk, nu breekt waarschijnlijk de periode aan waarin Trump naar de 2020 verkiezing gaat kijken en REKEN MAAR, dat er duizenden mensen zijn die onder ede willen getuigen waar, hoe en door wie de fraude werd gepleegd en al het kort na de 2020 verkiezing vergaarde zeer overtuigende bewijs van de fraude door vele professionele onderzoekers, zal nu breed gedeeld gaan worden. En James Comey wordt niet voor niets door Trump genoemd, God wat zal die man slecht slapen, ik GUN het hem van harte!
https://truthsocial.com/@realDonaldTrum ... 5208653918
Trumptruthsocial.jpeg
Trumptruthsocial.jpeg (94.52 KiB) 101 keer bekeken
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”