Ik heb net mijn twee uur durende gesprek met president Vladimir Poetin van Rusland afgerond

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Ik heb net mijn twee uur durende gesprek met president Vladimir Poetin van Rusland afgerond

Bericht door Punisher2021 »

Donald J. Trump
Ik heb net mijn twee uur durende gesprek met president Vladimir Poetin van Rusland afgerond.
Trumptruthsocial.jpeg
Trumptruthsocial.jpeg (94.52 KiB) 68 keer bekeken
Ik geloof dat het heel goed ging. Rusland en Oekraïne zullen onmiddellijk beginnen te onderhandelen over een staakt-het-vuren en, nog belangrijker, over het BEËINDIGEN van de oorlog. Over de voorwaarden daarvoor zullen de twee partijen onderhandelen, zoals dat alleen maar kan, omdat zij de details van een onderhandeling kennen die niemand anders kent. De toon en de geest van het gesprek waren uitstekend. Als dat niet zo was, zou ik dat liever nu dan later zeggen. Rusland wil op grote schaal HANDEL drijven met de Verenigde Staten als dit catastrofale “bloedbad” voorbij is, en ik ben het daarmee eens. Rusland heeft een enorme kans om enorme hoeveelheden banen en welvaart te creëren. Het potentieel is ONBEPERKT. Op dezelfde manier kan Oekraïne veel profiteren van de handel tijdens de wederopbouw van het land. De onderhandelingen tussen Rusland en Oekraïne zullen onmiddellijk beginnen. Dat heb ik meegedeeld aan president Volodymyr Zelenskyy van Oekraïne, Ursula von der Leyen, voorzitter van de Europese Commissie, president Emmanuel Macron van Frankrijk, premier Giorgia Meloni van Italië, bondskanselier Friedrich Merz van Duitsland en president Alexander Stubb van Finland tijdens een gesprek met mij onmiddellijk na het gesprek met president Poetin. Het Vaticaan, vertegenwoordigd door de paus, heeft verklaard zeer geïnteresseerd te zijn in het organiseren van de onderhandelingen. Laat het proces beginnen!
https://truthsocial.com/@realDonaldTrum ... 3441367601
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”