Velen van jullie maken zich VEEL te veel zorgen over de vraag of Epstein zelfmoord heeft gepleegd.

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Velen van jullie maken zich VEEL te veel zorgen over de vraag of Epstein zelfmoord heeft gepleegd.

Bericht door Punisher2021 »

Bio Clandestine
Hot take:
Scherm­afbeelding 2025-05-30 om 09.22.58.png
IMG_3727.MP4
(6.8 MiB) 25 keer gedownload

Hoe hij ook is gestorven, het verandert niets aan het feit dat Epstein een internationale honeypot-operatie voor kinderhandel en chantage leidde, die onze politici compromitteerde.

Ja, het zou zeker een slechte zaak zijn als de Deep State bij Epstein zou kunnen binnendringen en hem vermoorden, zodat hij niet meer kon praten, en ik weet dat dat al jaren een populaire theorie is, een die ik ook heb overwogen, maar we hebben daar absoluut GEEN bewijs voor. Het enige wat we hebben is dat de situatie extreem verdacht is. We hebben geen bewijs dat iemand hem heeft vermoord. We hebben alleen maar speculatie.

Veel te veel mensen zijn tot een conclusie gekomen, zonder enig bewijs. Ik ben het ermee eens dat de situatie schetsmatig is en dat veel inlichtingendiensten Epstein dood wilden, maar er is niets concreets. We hebben geen bevestiging gezien.

Maar mijn belangrijkste punt is dat, ongeacht hoe hij is gestorven, het algehele doel niet verandert. We gaan achter de cliënten en de inlichtingendiensten achter dit complot aan, zoals de CIA, Mossad, MI6, en waarschijnlijk nog meer. Dat zijn de mensen die we willen hebben. We willen weten wie er gecompromitteerd is en wie de compromitterende activiteiten uitvoert. Epstein was slechts een frontman voor een grotere operatie. Een klein radertje in de machine.

Dus ik snap niet waarom er zoveel ophef is over Patel en Bongino die beweren dat, op basis van het bewijs dat we nu hebben, het erop lijkt dat Epstein zelfmoord heeft gepleegd. Als we bewijs van het tegendeel krijgen, kunnen we onze positie bijstellen, maar op dit moment is er geen bewijs, en uiteindelijk is de manier waarop Epstein is gestorven irrelevant voor de jacht op zijn cliënten/begeleiders.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”