Donald J Trump (5 uur geleden) De ICE-agenten van ons land hebben ongelooflijke kracht

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Donald J Trump (5 uur geleden) De ICE-agenten van ons land hebben ongelooflijke kracht

Bericht door Punisher2021 »

Donald J Trump (5 uur geleden)
Trumptruthsocial.jpeg
Trumptruthsocial.jpeg (94.52 KiB) 63 keer bekeken
De ICE-agenten van ons land hebben ongelooflijke kracht, vastberadenheid en moed getoond bij het faciliteren van een zeer belangrijke missie: de grootste massadeportatieoperatie van illegale vreemdelingen in de geschiedenis. Dagelijks worden de onverschrokken mannen en vrouwen van ICE blootgesteld aan geweld, intimidatie en zelfs bedreigingen van radicale democratische politici, maar niets zal ons ervan weerhouden onze missie uit te voeren en ons mandaat aan het Amerikaanse volk te vervullen. ICE-agenten worden hierbij, op grond van deze TRUTH, bevolen alles in het werk te stellen om het zeer belangrijke doel te bereiken: het grootste massadeportatieprogramma in de geschiedenis.

Om dit te bereiken, moeten we onze inspanningen uitbreiden om illegale vreemdelingen aan te houden en te deporteren uit de grootste steden van Amerika, zoals Los Angeles, Chicago en New York, waar miljoenen en miljoenen illegale vreemdelingen verblijven. Deze, en andere steden, vormen de kern van het Democratische Machtscentrum, waar ze illegale vreemdelingen gebruiken om hun kiezersbasis uit te breiden, verkiezingen te frauderen en de verzorgingsstaat te laten groeien door goedbetaalde banen en uitkeringen te stelen van hardwerkende Amerikaanse burgers. Deze radicaal-linkse Democraten zijn ziek in hun hoofd, haten ons land en willen onze binnensteden juist vernietigen – en dat doen ze goed! Er is iets mis met hen. Daarom geloven ze in open grenzen, transgender voor iedereen en mannen die meedoen aan vrouwensporten – en daarom wil ik dat ICE, de grenspolitie en onze geweldige en patriottische wetshandhavers zich FOCUSSEN op onze door misdaad geteisterde en levensgevaarlijke binnensteden, en op die plaatsen waar Opvangsteden zo'n grote rol spelen.

Ik wil dat onze onverschrokken ICE-agenten weten dat ECHTE Amerikanen hen elke dag aanmoedigen. Het Amerikaanse volk wil dat onze steden, scholen en gemeenschappen VEILIG en VRIJ zijn van illegale criminaliteit, conflicten en chaos. Daarom heb ik mijn hele regering opgedragen om alle mogelijke middelen in te zetten voor deze inspanning en het tij van massavernietigingsmigratie te keren, die ooit idyllische steden heeft veranderd in taferelen van een dystopische derde wereld. Onze federale overheid zal zich blijven richten op de REMIGRATIE van vreemdelingen naar de plaatsen waar ze vandaan kwamen, en het voorkomen van de toelating van IEDEREEN die de binnenlandse rust van de Verenigde Staten ondermijnt.

Aan ICE, FBI, DEA, ATF, de Patriots bij het Pentagon en het Ministerie van Buitenlandse Zaken: jullie hebben mijn onwrikbare steun. Ga aan de slag! DJT
https://truthsocial.com/@realDonaldTrum ... 7066155731
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”