Paul: We wachten het maar eens aan paar dagen af, maar ik ben het absoluut NIET met Trump eens

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Paul: We wachten het maar eens aan paar dagen af, maar ik ben het absoluut NIET met Trump eens

Bericht door Punisher2021 »

Paul: We wachten het maar eens aan paar dagen af, maar ik ben het absoluut NIET met Trump eens. Hij had meteen toen hij president werd Israel tot de orde moeten roepen en nethanyahu moeten verbieden nog langer bommen op Gaza te gooien en al helemaal niet op Iran, dat is olie op het vuur gooien.

Of het waar is weet ik niet, maar er wordt beweerd dat Trump Iran van te voren heeft laten weten welke drie locaties met nucleair spul hij ging bombarderen zodat er geen personeel meer aanwezig was. Als Iran zich overgeeft en geen vergeldingsaanvallen uitvoert, en daadwerkelijk de eventuele kernwapens van Iran bij de Amerikaanse bombardementen zijn vernietigd, dan heeft Israel geen reden meer om Iran te blijven aanvallen. Maar Israel heeft gezien de geschiedenis blijkbaar geen reden nodig om een ander land aan te vallen.

Als de zaak niet escaleert, dan zal er door Trump meteen met Israel moeten worden gesproken over de situatie in Gaza, stoppen met bombarderen, stoppen met land van de Palestijnen in beslag nemen, stoppen met de onderdrukking van de Palestijnen waar dan ook en als de donder beginnen met opruimwerkzaamheden in Gaza en daarna alles opnieuw opbouwen om er de Palestijnen weer te laten wonen. Dat is wat vrede inhoudt, dat is waar alle betrokkenen zich aan moeten houden en niet alleen Iran.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”