Domme AOC, Alexandria Ocasio-Cortez, een van de "domste" mensen in het Congres, roept nu op tot mijn afzetting

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Domme AOC, Alexandria Ocasio-Cortez, een van de "domste" mensen in het Congres, roept nu op tot mijn afzetting

Bericht door Punisher2021 »

Donald J Trump
Domme AOC, Alexandria Ocasio-Cortez, een van de "domste" mensen in het Congres, roept nu op tot mijn afzetting,
Trumptruthsocial.jpeg
Trumptruthsocial.jpeg (94.52 KiB) 72 keer bekeken
ondanks het feit dat de misdadige en corrupte democraten dat al twee keer eerder hebben gedaan. De reden voor haar "tirades" zijn alle overwinningen die de VS onder de Trump-regering hebben behaald. De democraten zijn niet gewend om te WINNEN, en ze kan het idee dat ons land weer succesvol is niet verdragen. Als we haar testscores bekijken, zullen we ontdekken dat ze NIET gekwalificeerd is voor een functie, maar desalniettemin veel beter gekwalificeerd dan Crockett, die een ernstig laag IQ heeft, of Ilhan Omar, die niets anders doet dan klagen over ons land, terwijl het mislukte land waar ze vandaan komt geen regering heeft, doordrenkt is van criminaliteit en armoede, en wordt beschouwd als een van de SLECHTSTE ter wereld, als het überhaupt al beoordeeld wordt. Hoe durft "Deze Muis" ons te vertellen hoe we de Verenigde Staten moeten besturen! We zijn net herstellende van dat experiment van radicaal links met Sleepy Joe, Kamala en "THE AUTOPEN" aan het roer. Wat een ramp was het! AOC zou gedwongen moeten worden om de cognitieve test te doen die ik net heb afgelegd in het Walter Reed Medical Center, als onderdeel van mijn lichamelijk onderzoek. Zoals de dienstdoende arts zei: "President Trump heeft het gehaald", wat betekent dat ik elk antwoord goed had. In plaats van haar constante geklaag zou Alexandria terug moeten gaan naar Queens, waar ik ook ben opgegroeid, en haar smerige, walgelijke, door criminaliteit geteisterde straten op orde moeten brengen, in het district dat ze "vertegenwoordigt" en waar ze nooit meer naartoe gaat. Ze kan zich maar beter zorgen gaan maken over haar eigen voorverkiezingen, voordat ze eraan denkt onze geweldige Palestijnse senator, Cryin' Chuck Schumer, te verslaan, wiens carrière zich absoluut op glad ijs bevindt! Zij en haar democratische vrienden hebben net de laagste peilingcijfers in de geschiedenis van het Congres bereikt, dus ga je gang en probeer me opnieuw af te zetten, MAKE MY DAY!
https://truthsocial.com/@realDonaldTrum ... 5142153877
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”