MJ Truth Als het memo dat Axios publiceerde waar is... dan hadden we het allemaal mis en zijn dit gewoon Disneyfilms.

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

MJ Truth Als het memo dat Axios publiceerde waar is... dan hadden we het allemaal mis en zijn dit gewoon Disneyfilms.

Bericht door Punisher2021 »

MJ Truth
Als het memo dat Axios publiceerde waar is... dan hadden we het allemaal mis en zijn dit gewoon Disneyfilms.
2025-07-07 13.09.53.jpg
Even serieus, het ziet er vreselijk uit en het zal de vereeuwiging van ieders worstcasescenario blijven voeden...

Wat ik tegen iedereen zou willen zeggen, is: vergeet niet... President Trump hoefde niets te beloven met betrekking tot Epstein... maar hij deed het wel. Hij deed het met een reden.

We moeten niet altijd van het ergste uitgaan... Ik denk dat het een eerlijk standpunt is om af te wachten of er iets gebeurt voordat Trump aftreedt.

Op dat moment... zal ik kritisch zijn. We hebben nog 3,5 jaar. Ik ben relaxed. Ik hoop jij ook.

Paul: Nou MJ, ik zou toch wel graag binnen afzienbare tijd de waarheid over epstein willen horen en dat er EINDELIJK de smerige kopstukken gearresteerd en berecht gaan worden. Ik snap dat de belofte van Trump dat hij op dag één van zijn presidentschap de epstein files zou vrijgeven sarcastisch bedoeld was, maar het was duidelijk dat hij beloofde dat ze binnen niet al te lange tijd vrijgegeven zouden worden. Vandaar ook zijn aanstelling van Patel en Bongino op de belangrijke posten om oa. de files te bekijken en vrij te geven.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”