Bio Clandestine Ik doe mijn best om niet al te enthousiast te worden, maar hoe kun je dat nou niet zijn?

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Bio Clandestine Ik doe mijn best om niet al te enthousiast te worden, maar hoe kun je dat nou niet zijn?

Bericht door Punisher2021 »

Bio Clandestine
Ik doe mijn best om niet al te enthousiast te worden, maar hoe kun je dat nou niet zijn?
Scherm­afbeelding 2025-07-19 om 18.33.57.png
2025-07-19 18.33.47.mp4
(3.72 MiB) 5 keer gedownload
Tulsi zegt dat er "verantwoording moet worden afgelegd".

Ze meent het bloedserieus en heeft al deze documenten doorverwezen naar het Ministerie van Justitie.

En ik vind het moeilijk te geloven dat Trump hier opdracht voor zou geven, tenzij hij zeker is van de victorie. Trump verkeert op dit moment in hoger sferen. Tulsi heeft voormalig president Obama zojuist beschuldigd van HOOGVERRAAD.

Er is nu geen weg meer terug. Rechtvaardigheid is de enige weg vooruit.

Paul: Het zou mooi zijn, en terecht, dat de daders van hoogverraad ter verantwoording worden geroepen en berecht worden zoals dat volgens het Amerikaanse rechtssysteem behoort te gebeuren, namelijk de doodstraf krijgen voor het plegen van hoogverraad.

Maar verwacht nu niet dat de gevestigde media het bewijs ervan zullen tonen. Alleen Fox News vertelt het. De rest zal een vals verhaal gaan vertellen, of zoals dat altijd gebeurt als ze er niet meer omheen kunnen, het volledig negeren, er geen enkele aandacht aan besteden en hun domme volgers in de waan laten dat het Ruslandbedrog een complottheorie is.

En de Nederlandse media zullen hun Amerikaanse nepniewscollega’s klakkeloos na-papegaaien. Misschien dat ON er aandacht aan zal besteden, maar daar kijken al die Nederlanders, die door de rest van de media zijn gehersenspoeld dat ON nepnieuws brengt en verboden zou moeten worden, niet naar.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”