Bio Clandestine Als Obama en andere prominente personen ooit gearresteerd gaan worden

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Bio Clandestine Als Obama en andere prominente personen ooit gearresteerd gaan worden

Bericht door Punisher2021 »

Bio Clandestine
Als Obama en andere prominente personen ooit gearresteerd gaan worden, dan is dit EXACT hoe ik denk dat het moet gaan.

Het publiek MOET geïnformeerd worden over WAAROM deze mensen gearresteerd worden VÓÓR de arrestatie, en het is een kwestie van nationale veiligheid.

Het publiek MOET bereid zijn arrestaties te accepteren, anders zou het wijdverbreide chaos kunnen veroorzaken. De media zouden beweren dat Trump een dictator is, en dat zou kunnen leiden tot volksopstanden, landelijke rellen, massale burgerslachtoffers, collectief psychologisch leed, enzovoort.

Maar als het publiek AANGETOOND wordt dat Obama en zijn kliek zich schuldig hebben gemaakt aan verraad, VÓÓR hun arrestatie, zal het publiek eerder bereid zijn dit te accepteren, zonder wijdverbreide chaos te veroorzaken.

Wij als publiek worden momenteel geïnformeerd over wat er is gebeurd. Het idee wordt gezaaid en genormaliseerd dat Obama en zijn kliek gearresteerd kunnen worden. Het is een geleidelijk proces, geen pleister op de wond.

Wat Tulsi nu doet, is het publiek voorlichten en voorbereiden op wat nog komen gaat.

Gebaseerd op wat ik zie en de coördinatie achter deze uitrol, denk ik dat alles op de rails staat. Wanneer er arrestaties plaatsvinden weet ik niet. Het zal gebeuren wanneer het moment rijp is, NADAT het publiek volledig is ingelicht over de gepleegde misdaden, het bewijs is getoond en dat dat de psychologische klap zal verzachten.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”