Praying Medic "Twee dagen na de verkiezingen in 2016 werd ik gebeld op de NSA telefoon.

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Praying Medic "Twee dagen na de verkiezingen in 2016 werd ik gebeld op de NSA telefoon.

Bericht door Punisher2021 »

Praying Medic
"Twee dagen na de verkiezingen in 2016 werd ik gebeld op de NSA telefoon. De persoon zei dat ik moest deelnemen aan de beoordeling van de inlichtingendienst die bezig was met het afronden van het Ruslandverhaal. We zouden namelijk bewijzen dat Trump een Russische troef was en we zouden de inauguratie van Donald J. Trump voor zijn eerste termijn vertragen of blokkeren.
Scherm­afbeelding 2025-08-01 om 10.55.03.png
2025-08-01 10.54.51.mp4
(40.05 MiB) 11 keer gedownload
Ik kon het gewoon niet geloven. Dit is wat me aan de telefoon werd verteld.

Dus dit was vanaf het begin een staatsgreep door de deep state, die in feite al begin 2016 begon. We hebben het proces in november en december doorlopen.

Het eindproduct kwam uit in de eerste dagen van januari 2017. Maar uiteindelijk - [in] de zogenaamde Top Secret Review stond niets dat aantoonde dat Rusland probeerde de campagne of de verkiezingsuitslag te manipuleren ten gunste van Donald J. Trump, of dat de Trump-campagne op de een of andere manier samenspande met Rusland.

Er was geen enkel bewijs van wat dan ook", zegt (gepensioneerd) kolonel John Mills.

Hij was directeur Cybersecuritybeleid, Strategie en Internationale Zaken bij het Bureau van de Minister van Defensie.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”