Naar aanleiding van de zeer provocerende uitspraken van de voormalige president van Rusland

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Naar aanleiding van de zeer provocerende uitspraken van de voormalige president van Rusland

Bericht door Punisher2021 »

Donald J Trump
Naar aanleiding van de zeer provocerende uitspraken van de voormalige president van Rusland, Dmitri Medvedev, die nu vicevoorzitter is van de Veiligheidsraad van de Russische Federatie, heb ik opdracht gegeven om twee kernonderzeeërs in de juiste regio's te positioneren, voor het geval deze dwaze en opruiende uitspraken meer zijn dan dat. Woorden zijn erg belangrijk en kunnen vaak onbedoelde gevolgen hebben. Ik hoop dat dit niet zo'n geval zal zijn. Dank u voor uw aandacht voor deze kwestie!
2025-08-02 12.53.44.jpg
Bio Clandestine
Het begint erop te lijken dat Trump op het punt staat een einde te maken aan de oorlog tussen Rusland en Oekraïne.

Trump heeft een deadline gesteld en begint nu druk uit te oefenen.

Geen idee wat de bedoeling is, ik weet alleen dat Trump deze oorlog moet beëindigen zonder de indruk te wekken dat hij een bondgenoot van Poetin is. Optiek speelt hierbij een zeer belangrijke rol.

Het is ook geen toeval dat Trump deze zet doet NADAT het publiek heeft gezien dat Russiagate een hoax was. Het einde van deze oorlog zal gunstig uitpakken voor Rusland, Oekraïne ZAL verloren terrein moeten opgeven en Trump moet met een oplossing komen zonder dat het lijkt alsof hij Poetin een 'sweetheart deal' heeft gegeven.

Ik denk dat we een hoop politiek theater te zien krijgen, en waarschijnlijk veel paniek van de gebruikelijke twijfelachtigen.

Concluderend: vertrouw Trump. We hebben hem onlangs de zaak zien sussen in Iran, ik vertrouw erop dat hij ook deze situatie aankan.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”