Ik werd net geïnformeerd dat de "banencijfers" van ons land worden opgesteld door een door Biden aangestelde

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Ik werd net geïnformeerd dat de "banencijfers" van ons land worden opgesteld door een door Biden aangestelde

Bericht door Punisher2021 »

Donald J Trump
Ik werd net geïnformeerd dat de "banencijfers" van ons land worden opgesteld door een door Biden aangestelde,
Trumptruthsocial.jpeg
Trumptruthsocial.jpeg (94.52 KiB) 57 keer bekeken
Dr. Erika McEntarfer, de Commissaris van Arbeidsstatistieken, die de banencijfers vóór de verkiezingen vervalste om Kamala's kansen op de overwinning te vergroten. Dit is hetzelfde Bureau voor Arbeidsstatistieken dat de banengroei in maart 2024 met ongeveer 818.000 overschatte en, vlak voor de presidentsverkiezingen van 2024, in augustus en september, met 112.000. Dit waren records — niemand kan zich zo vergissen? We hebben accurate banencijfers nodig. Ik heb mijn team opgedragen deze door Biden aangestelde politieke functionaris ONMIDDELLIJK te ontslaan. Ze zal worden vervangen door iemand die veel competenter en gekwalificeerder is. Belangrijke cijfers zoals deze moeten eerlijk en accuraat zijn; ze mogen niet voor politieke doeleinden worden gemanipuleerd. McEntarfer zei dat er slechts 73.000 banen bijkwamen (een schok!), maar, belangrijker nog, dat ze een grote fout hadden gemaakt: er gingen in de twee maanden daarvoor 258.000 banen verloren. Soortgelijke dingen gebeurden in de eerste helft van het jaar, altijd negatief. De economie bloeit onder "TRUMP", ondanks een Fed die ook spelletjes speelt, dit keer met de rente, die ze twee keer aanzienlijk verlaagden, vlak voor de presidentsverkiezingen, ik neem aan in de hoop "Kamala" verkozen te krijgen - Hoe is dat afgelopen? Jerome "Too Late" Powell moet ook "met pensioen". Dank u voor uw aandacht voor deze kwestie!
https://truthsocial.com/@realDonaldTrum ... 6612623858
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”