Ik ben er trots op de enige president te zijn (met uitzondering van wijlen George Washington) die zijn salaris doneert.

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Ik ben er trots op de enige president te zijn (met uitzondering van wijlen George Washington) die zijn salaris doneert.

Bericht door Punisher2021 »

Donald J Trump
Ik ben er trots op de enige president te zijn (met uitzondering van wijlen George Washington) die zijn salaris doneert. Mijn eerste "salaris" ging naar de White House Historical Association, waar we de broodnodige renovaties uitvoeren van het prachtige "People's House". Er vinden grote verbeteringen en verfraaiingen plaats in het Witte Huis, op een niveau dat we sinds de oorspronkelijke bouw niet meer hebben gezien. MAKE AMERICA GREAT AGAIN!
Trumptruthsocial.jpeg
Trumptruthsocial.jpeg (94.52 KiB) 50 keer bekeken
Paul: Deze week antwoordde Trump op de vraag van een journalist hoeveel rijke geldschieters hij had die gingen betalen voor de nieuw te bouwen ballroom van het Witte Huis, Trump antwoordde: “Ik denk één, namelijk ikzelf.”

Wikipedia
White House State Ballroom
De White House State Ballroom is een geplande uitbreiding van de oostvleugel van het Witte Huis in Washington D.C. De balzaal, officieel aangekondigd op 31 juli 2025, zal een oppervlakte van 8.300 vierkante meter bereiken met een capaciteit van ongeveer 650 personen. De balzaal werd oorspronkelijk voorgesteld door president Donald Trump. Volgens Karoline Leavitt, woordvoerder van het Witte Huis, zal het project privaat worden gefinancierd door Trump en particuliere donateurs, met een geschatte kostprijs van $ 200 miljoen.https://truthsocial.com/@realDonaldTrum ... 8659334871
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”