MJ Truth Net binnen: Ripple Labs en de Amerikaanse Securities and Exchange Commission (SEC) hebben een gezamenlijk

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

MJ Truth Net binnen: Ripple Labs en de Amerikaanse Securities and Exchange Commission (SEC) hebben een gezamenlijk

Bericht door Punisher2021 »

MJ Truth
Net binnen:

Ripple Labs en de Amerikaanse Securities and Exchange Commission (SEC) hebben een gezamenlijk schikkingsvoorstel ingediend bij het Amerikaanse Hof van Beroep voor het Second Circuit, waarmee een einde komt aan hun bijna vijf jaar durende juridische strijd over de regelgevende status van XRP. (Ook wel Ripple genoemd)
2025-08-08 17.53.47.jpg
Beide partijen kwamen overeen hun respectievelijke beroepen af te wijzen, waaronder het primaire beroep van de SEC en het incidentele beroep van Ripple, waarbij elk zijn eigen juridische kosten moet dragen.

Dit volgt op een uitspraak uit 2023 van rechter Analisa Torres, die bepaalde dat XRP geen effect is bij verkoop op de secundaire markt, maar wel bij verkoop aan institutionele beleggers.

De afwijzing markeert een belangrijke oplossing, die duidelijkheid verschaft over de regelgeving voor XRP en mogelijk toekomstige cryptoregelgeving in de VS beïnvloedt.

Mijn schatting…
Gezien het optimistische sentiment en de historische patronen, zou een gematigde prognose XRP tegen het einde van het jaar rond de $ 6 tot $ 8 kunnen plaatsen, ervan uitgaande dat het positieve momentum en de bredere groei van de cryptomarkt aanhouden. Dat is zeer speculatief van mijn kant.

Mijn beleggingsportefeuille op basis van mijn onderzoek:
Kodak 80% (20% overige)
XRP
Fysiek zilver
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”