Harry Fischer via X Meneer de president

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Harry Fischer via X Meneer de president

Bericht door Punisher2021 »

Harry Fischer via X

Meneer de president

Ik schrijf u als een paramedicus die dag in dag uit in het veld heeft gewerkt om te reageren op noodsituaties waarin mensenlevens op het spel staan. Ik zit niet achter een bureau en ik houd me niet bezig met theorieën, ik houd me bezig met bloed, gebroken lichamen en de menselijke realiteit.
Die realiteit is waarom ik niet kan negeren wat ik persoonlijk heb meegemaakt, een 12-jarig meisje dat een beroerte kreeg kort nadat ze haar Covid-injectie had gekregen. Pfizer.
Dit was geen propaganda, geen verhaal dat ik online las, het was voor mijn neus, een kind met een medische ramp die nooit had mogen gebeuren.
U heeft onlangs Pfizer, Moderna en het CDC opgeroepen om alle gegevens over deze medicijnen vrij te geven. Die eis is niet alleen terecht, maar had al veel eerder moeten worden gesteld. Het publiek krijgt 'veilige en effectieve' slogans voorgeschoteld, maar wij, de medische frontlinies, zien de verwondingen, de bijwerkingen en de tragedies die onder het tapijt worden geveegd. Families worden in het ongewisse gelaten, krijgen te horen dat het toeval is en worden onder druk gezet om te zwijgen.
De farmaceutische bedrijven paraderen met "wonder" statistieken in persberichten, maar ze geven nooit de ruwe waarheid vrij. Waarom niet? Als hun producten de levensreddende doorbraken zijn die ze beweren, dan zou volledige transparantie hen rechtvaardigen. En als hun producten wijdverspreide schade veroorzaken, dan verdient het publiek... nee, dan is het publiek niets minder dan eerlijkheid verschuldigd.
Mr. President, Operatie Warp Speed werd geprezen als een triomf. Als dat echt zo was, zouden Amerikanen het bewijs ongefilterd moeten zien, geen gecureerde grafieken, geen draaiwerk, geen gezuiverde rapporten. En als dat niet zo is, dan verdienen de families die zonen, dochters, vaders en moeders hebben verloren verantwoording.
Ter plekke heb ik te veel gezien om dit te laten afglijden naar bureaucratische stilte. Verborgen gegevens redden geen levens, de waarheid wel. Ik vraag u rechtstreeks om alstublieft...

Eis dat Pfizer, Moderna en anderen de volledige klinische onderzoeksgegevens, rapporten over ongewenste voorvallen en interne communicatie vrijgeven.
Dwing het CDC om zich niet langer te verschuilen achter vage geruststellingen en alle ruwe cijfers te publiceren.
Geef het Amerikaanse volk wat hen beloofd is... de waarheid.
Het debat moet stoppen. De geheimzinnigheid moet ophouden. Wat ik zag bij die 12-jarige is maar één verhaal, maar er zijn er duizenden en duizenden meer die niet gerapporteerd worden. Er zijn levens verwoest. Het Amerikaanse volk verdient afsluiting.
Ik verzoek u dringend dit niet langer te laten begraven door bedrijfsbelangen of gevangen regelgevers.

Met oprechte urgentie,

Harry Fisher
Paramedicus

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”