Terwijl ik weg was, overtuigde links zichzelf er blijkbaar van dat Trump dood was.

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Terwijl ik weg was, overtuigde links zichzelf er blijkbaar van dat Trump dood was.

Bericht door Punisher2021 »

Bio Clandestine
Ik was dit weekend op vakantie en besteedde niet veel aandacht aan sociale media.

Het is verbazingwekkend hoe intens links Trumps gezondheid volgt, maar toch hebben ze op de een of andere manier gemist dat Biden vier jaar lang een mompelende kasplant was.

Biden kon geen zin afmaken, kon niet van het podium aflopen, wist niet op welke planeet hij was, viel constant, kon niet debatteren, dwaalde doelloos rond, besnuffelde en beet kinderen, en links beweerde dat dat allemaal niet gebeurde en dat Biden "scherp als een nietje" was.

Maar wanneer Trump twee dagen pauze neemt van publieke optredens, overtuigen ze zichzelf ervan dat Trump in slechte gezondheid verkeert en dood is...

Er is nooit een oneerlijker en schandelijker groep mensen geweest dan de moderne Amerikaanse linkse groep. Ik vraag me af of deze idioten het ooit beu worden om overal ongelijk in te hebben.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”