MJ Truth Ik wil dat iedereen aandacht besteedt aan wat hier net is gebeurd en tussen de regels door leest

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

MJ Truth Ik wil dat iedereen aandacht besteedt aan wat hier net is gebeurd en tussen de regels door leest

Bericht door Punisher2021 »

MJ Truth
Ik wil dat iedereen aandacht besteedt aan wat hier net is gebeurd en tussen de regels door leest.
Scherm­afbeelding 2025-09-05 om 09.31.58.png
2025-09-05 09.31.49.mp4
(9.2 MiB) 4 keer gedownload
DIT, hier, is bevestiging dat de anons de hele tijd al gelijk hadden over OPERATIE WARPSPEED.

Bernie Sanders probeert RFK Jr. in de val te lokken door te vragen of Trump beweert dat COVID-vaccins miljoenen levens hebben gered?

RFK Jr. weigerde hem het antwoord te geven dat hij wilde. In plaats daarvan zei hij dat Trump een Nobelprijs zou moeten krijgen voor… Wacht, wacht… ervoor zorgen dat het land open bleef en Amerikanen weer aan het werk konden.

Hij zei ook iets onthullends… de vaccins die onder Trump waren ontwikkeld, kwamen destijds perfect overeen met het virus.

Hij doelt op de drastische verandering van de vaccins NADAT Trump zijn ambt had verlaten.

Hij heeft letterlijk iedereen verteld dat Operatie Warpspeed bedoeld was om Amerika open te houden, in plaats van het 5-10 jaar lang stil te leggen, wat een ENORM verlies aan mensenlevens zou hebben veroorzaakt.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”