Dr. Marty Makary: "Ik denk dat je binnen de komende 1-2 jaar fantastische, zinvolle behandelingen zult zien

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Dr. Marty Makary: "Ik denk dat je binnen de komende 1-2 jaar fantastische, zinvolle behandelingen zult zien

Bericht door Punisher2021 »

MJ Truth
Dr. Marty Makary: "Ik denk dat je binnen de komende 1-2 jaar fantastische, zinvolle behandelingen zult zien die mensen versteld zullen doen staan...
Scherm­afbeelding 2025-09-10 om 10.33.17.png
2025-09-10 10.33.09.mp4
(7.11 MiB) 3 keer gedownload
Vanwege dit nieuwe pilotprogramma zijn we een pre-checkprogramma gestart om de binnenlandse productie van medicijnen te promoten als een nationale veiligheidskwestie."

Paul: Als big farma en de politici niet zo vreselijk corrupt waren geweest in de afgelopen 100 jaar, dan hadden we voor ALLE ziektes en aandoeningen veilige en werkzame medische toepassingen gehad. Er zijn wat bv kanker betreft heel wat artsen en wetenschappers ‘voortijdig overleden’ omdat ze een goed, zonder bijwerkingen en vaak ook een goedkoop middel tegen kanker hadden ontwikkeld. Niet alleen hun leven werd beëindigd, maar ook hun uitvinding verdween in een zwart gat. En dat gebeurde ook op het gebied van veel andere revolutionaire en goedkope medische toepassingen!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”