Oké... nu president Trump heeft aangekondigd dat hij denkt dat ze Charlie's moordenaar in hechtenis hebben

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Oké... nu president Trump heeft aangekondigd dat hij denkt dat ze Charlie's moordenaar in hechtenis hebben

Bericht door Punisher2021 »

MJ Truth
Oké... nu president Trump heeft aangekondigd dat hij denkt dat ze Charlie's moordenaar in hechtenis hebben, wat gebeurt er dan vervolgens?

We hebben van meerdere bronnen vernomen dat er mogelijk sprake is geweest van buitenlandse betrokkenheid... dus de verdachte die we zagen, een jonge jongen, is hij echt de verdachte? Of zijn er meer?

De enige landen die me te binnen schieten die de schuld kunnen krijgen, van meest waarschijnlijk tot minst waarschijnlijk naar mijn mening:
— Iran
— Oekraïne
— Rusland
— China
— Israël

Als een land erbij betrokken is, zullen er, afhankelijk van welke, aanzienlijke gevolgen zijn.

Ik zet Iran bovenaan omdat de deep state en de Israëlische regering wanhopig hebben geprobeerd het land uit te schakelen.

Ik heb het gevoel dat Iran de schuld zal krijgen... gebaseerd op hoe Iran de schuld kreeg met betrekking tot Trumps moordpogingen. Ik hoop dat ik het mis heb.

Op een gegeven moment moet “Saving __ for last" een rol gaan spelen.

Als er geen buitenlandse overheid bij betrokken is, en dit slechts een verward persoon betrof, is deze persoon waarschijnlijk een transgender, LQBTQ of misschien zelfs iemand die banden heeft met Antifa.

Waar we naar mijn mening op moeten letten... is de REACTIE en de roep om specifieke wetswijzigingen.

Ik verwacht dat er binnenkort iets in de pijplijn zit, zoals de "Charlie Kirk Act", of iets met betrekking tot Charlie. Wat het inhoudt... weet ik niet, maar het zal verband houden met zijn moord.

Er komt beslist iets aan.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”