Vandaag heb ik de grote eer om een rechtszaak van 15 miljard dollar wegens smaad en laster aan te spannen Tegen NY

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Vandaag heb ik de grote eer om een rechtszaak van 15 miljard dollar wegens smaad en laster aan te spannen Tegen NY

Bericht door Punisher2021 »

Donald J Trump
Vandaag heb ik de grote eer om een rechtszaak van 15 miljard dollar wegens smaad en laster aan te spannen tegen The New York Times,
Trumptruthsocial.jpeg
Trumptruthsocial.jpeg (94.52 KiB) 39 keer bekeken
een van de slechtste en meest verdorven kranten in de geschiedenis van ons land, die een virtuele spreekbuis is geworden voor de radicaal-linkse Democratische Partij. Ik beschouw het als de grootste illegale campagnebijdrage OOIT. Hun steunbetuiging aan Kamala Harris stond zelfs midden op de voorpagina van The New York Times, iets wat tot nu toe ONGEHOORD was! De "Times" liegt al decennialang over jullie favoriete president (MIJ!), mijn familie, mijn bedrijf, de America First Movement, MAGA en ons land als geheel. Ik ben TROTS dat ik dit ooit gerespecteerde "vod" verantwoordelijk kan houden, zoals we dat doen met nepnieuwsnetwerken, zoals onze succesvolle rechtszaak tegen George Slopadopoulos/ABC/Disney en 60 Minutes/CBS/Paramount, die wisten dat ze mij valselijk "besmeurden" via een zeer geavanceerd systeem van document- en beeldbewerking, wat in feite een kwaadaardige vorm van smaad was, en daarom voor recordbedragen schikten. Ze hielden zich bezig met deze langdurige INTENTIE en dit patroon van misbruik, wat zowel onaanvaardbaar als illegaal is. De New York Times is veel te lang toegestaan vrijelijk over mij te mogen liegen, mij te besmeuren en te belasteren, en dat stopt NU! De rechtszaak wordt aangespannen in de geweldige staat Florida. Dank u voor uw aandacht voor deze zaak. MAKE AMERICA GREAT AGAIN!
https://truthsocial.com/@realDonaldTrum ... 8198289404
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”