Donald J Trump Waarom werd het prachtige Turning Point (een Amerikaanse conservatieve jongerenorganisatie) ONDERZOCHT

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Donald J Trump Waarom werd het prachtige Turning Point (een Amerikaanse conservatieve jongerenorganisatie) ONDERZOCHT

Bericht door Punisher2021 »

Donald J Trump
Waarom werd het prachtige Turning Point (een Amerikaanse conservatieve jongerenorganisatie) ONDERZOCHT door de "gestoorde"
Trumptruthsocial.jpeg
Trumptruthsocial.jpeg (94.52 KiB) 34 keer bekeken
Jack Smith en de corrupte en incompetente regering van Biden? Ze probeerden Charlie, en vele andere mensen en bewegingen, failliet te laten gaan. Ze gebruikten het ministerie van Justitie als wapen tegen de politieke tegenstanders van Sleepy Joe Biden, waaronder MIJ! Ze lieten de dochter van een rechter, in een van de corrupte processen tegen mij, de grootste fondsenwerver voor Biden en Kamala worden en miljoenen dollars voor zichzelf en haar familie verdienen. Haar vader, de rechter, weigerde zich echter niet alleen te DISKWALIFICEREN, maar legde mij ook een spreekverbod op en stond GEEN gesprek toe over de corruptie in hun familie en het ongekende belangenconflict. Elke vooraanstaande juridische analist en expert zei dat dit proces onterecht was en niet had mogen doorgaan. Maar dat gebeurde wel dankzij een corrupte rechter die hopelijk ooit een zeer hoge prijs zal betalen voor zijn illegale daden!
https://truthsocial.com/@realDonaldTrum ... 6645822887
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”