Geen genade: woke-linksen zijn het probleem en ze moeten weg

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Bericht door Punisher2021 »

2025-09-20 15.11.04.jpg
Ik denk dat we allemaal graag zouden willen geloven dat dit land alleen door de kracht van logica en rede kan worden gered, maar een rudimentair begrip van de geschiedenis leert me dat dit niet gaat gebeuren.

De afgelopen eeuw werd gehinderd door communistische sabotage; het kwaadwillig aanvallen van het westen en de vrije markt is een terugkerend thema dat moet worden aangepakt. Het is een aanval die niet met woorden en ideeën kan worden afgeslagen, schrijft Brandon Smith.

Het is open jachtseizoen op politiek links, en ik voel me prima. Het is u misschien opgevallen dat er de afgelopen week een dramatische verschuiving heeft plaatsgevonden in de toon van conservatieven, die nu veel minder toegeeflijk zijn, en als u een zwakkeling bent, vindt u die verschuiving misschien zelfs beangstigend. Deze verschuiving werd niet alleen veroorzaakt door de koelbloedige politieke moord op een onschuldige man (Charlie Kirk), maar ook door het gelach en gejuich van miljoenen linkse mensen na afloop. Deze gebeurtenis heeft ons EINDELIJK geïnspireerd om boos te worden – beter laat dan nooit.

De “antifascisten” van de 20e eeuw waren in feite een door de Sovjet-Unie gefinancierd militant netwerk dat was opgezet om Europa en de VS te saboteren. Hun doel was om de bevolking met alle mogelijke middelen te dwingen het communistische bewind te accepteren. Antifa gedroeg zich als fascisten, terwijl ze hun vijanden ten onrechte als fascisten bestempelden.

Het waren in het geheel geen vrijheidsstrijders, het waren terroristen, net zoals de Antifa-groeperingen in de VS vandaag de dag terroristen zijn.

Meer in het artikel:
https://www.frontnieuws.com/geen-genade ... moeten-weg
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”