MJ Truth Dit is ronduit bruut...

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

MJ Truth Dit is ronduit bruut...

Bericht door Punisher2021 »

MJ Truth
Dit is ronduit bruut...
Scherm­afbeelding 2025-09-21 om 15.02.43.png
2025-09-21 15.02.34.mp4
(18.94 MiB) 9 keer gedownload
President Trump zegt tegen een verslaggever: "STIL, je bent echt afschuwelijk." Hij slaat haar over en herinnert de volgende verslaggever er vervolgens bruut aan hoeveel geld ze hem voor hun leugens hebben moeten betalen: "Eerlijk gezegd ben je een vreselijke verslaggever. Dat weet je, en ik ook."

Hij zei het zo vriendelijk. 🤣

Paul: Vertaling van de video 👆👆👆:

(Op niet verstaanbare vragen van een verslaggeefster)
Trump: “We moeten de wereld redden.”

(Nog meer niet verstaanbare vragen van door elkaar schreeuwende verslaggeefsters, waarin wel ‘New York’ te horen is)
Trump: “We zullen ook over New York praten…

(Weer tracht de verslaggeefster haar vraag aan Trump op te dringen)
Trump: Stil! Je bent echt afschuwelijk.”

(Verslaggeefster: Ik ben niet afschuwelijk, maar ik wil u vragen over uw vrienden….)
Trump: “Je bent echt afschuwelijk.”

(Verslaggeefster gaat onverdroten door met opstandig vragen stellen)
Trump: “Oké, ik ga niet met je praten totdat ik je aanwijs. Dus wie nog meer? Ja, ga je gang.”

(Verslaggever: Ik wil een vraag stellen over de vrijheid van meningsuiting kwestie, dat u de vrijheid van meningsuiting in Amerika in ere heeft hersteld. Is dat ook inclusief vrijheid van meningsuiting voor mensen die deels kritisch op u zijn, op uw politieke tegenstanders die dingen zeggen die u niet leuk vindt?)
Trump: “Daar ben ik immuun voor geworden. Er is nooit eerder een persoon geweest die meer oneerlijke publiciteit heeft gekregen dan ik. En dat is waarom jouw netwerk mij 15 miljoen dollar moest betalen, of 16 miljoen dollar meen ik om exact te zijn. George Slopadopelous. En dat is waarom CBS mij ook een hoop geld moest betalen. En dat is ook waarom ik de New York Times voor het gerecht heb gesleept twee dagen geleden en voor heel veel geld. En dat win ik, ik win die zaken. En de reden dat ik win is omdat jij schuldig bent John, jij bent schuldig. ABC is een vreselijk netwerk, zeer oneerlijk netwerk en je zou je moeten schamen. NBC is net zo slecht, ik weet niet wie er slechter is, ze zijn allebei even slecht. En voor jou om daar te staan en zo onschuldig te lijken en mij een dergelijke vraag stelt, maar kijk, jullie hebben een hoge prijs moeten betalen omdat jullie zo oneerlijk zijn John. De reden waarom ik die rechtszaak heb gewonnen is omdat jullie oneerlijk zijn, jullie zijn bewezen oneerlijk, en je kunt daar niet zomaar zitten en vragen ‘Oh, wat denkt u, en doen alsof je een geweldig persoon bent. Je bent geen geweldig persoon, eerlijk gezegd ben je een verschrikkelijke verslaggever. Dat weet jij en dat weet ik ook."
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”