Donald J Trump Nu ik de militaire en economische situatie van Oekraïne en Rusland heb leren kennen en volledig begrijp

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Donald J Trump Nu ik de militaire en economische situatie van Oekraïne en Rusland heb leren kennen en volledig begrijp

Bericht door Punisher2021 »

Donald J Trump
Nu ik de militaire en economische situatie van Oekraïne en Rusland heb leren kennen en volledig begrijp, en nu ik heb gezien welke economische problemen dit voor Rusland veroorzaakt, denk ik dat Oekraïne, met de steun van de Europese Unie, in staat is om te vechten en heel Oekraïne in zijn oorspronkelijke vorm terug te winnen. Met tijd, geduld en de financiële steun van Europa en met name de NAVO is het herstel van de oorspronkelijke grenzen van waaruit deze oorlog is begonnen, zeker een optie. Waarom niet? Rusland voert al drieënhalf jaar een doelloze oorlog die een echte militaire macht in minder dan een week had moeten winnen. Dit is niet iets wat Rusland onderscheidt. In feite maakt het hen juist tot een “papieren tijger”. Wanneer de mensen in Moskou en alle grote steden, dorpen en districten in heel Rusland ontdekken wat er werkelijk aan de hand is met deze oorlog, dat het voor hen bijna onmogelijk is om benzine te krijgen door de lange rijen die zich vormen, en alle andere dingen die plaatsvinden in hun oorlogseconomie, waar het grootste deel van hun geld wordt besteed aan de strijd tegen Oekraïne, dat een grote veerkracht heeft en alleen maar beter wordt, Oekraïne in staat zou zijn om hun land in zijn oorspronkelijke vorm terug te nemen en, wie weet, misschien zelfs verder te gaan dan dat! Poetin en Rusland verkeren in GROTE economische moeilijkheden, en dit is het moment voor Oekraïne om in actie te komen. In ieder geval wens ik beide landen het beste. We zullen wapens blijven leveren aan de NAVO, zodat de NAVO ermee kan doen wat ze wil. Veel succes allemaal!
DONALD J. TRUMP, PRESIDENT VAN DE VERENIGDE STATEN VAN AMERIKA
Trumptruthsocial.jpeg
Trumptruthsocial.jpeg (94.52 KiB) 41 keer bekeken
Paul: Tsja, wat kunnen we hier nu weer van verwachten? Wordt het hiermee daadwerkelijk een wereldoorlog, of is dit nieuwe standpunt van Trump voldoende om Poetin te laten inzien dat hij de oorlog op deze manier niet gaat winnen en grote verliezen zal lijden en hij er nu alles aan zal doen om vrede te bewerkstelligen? Trump is de master in onderhandelen en bereikt regelmatig positieve oplossingen door eerst negatief en vijandig tegen zijn tegenstanders op te treden.
https://truthsocial.com/@realDonaldTrum ... 0298104593
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”