MJ Truth Ik hou van/steun president Trump. Ik geloof in hem. Ik heb echt vertrouwen in hem. Al jaren.

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

MJ Truth Ik hou van/steun president Trump. Ik geloof in hem. Ik heb echt vertrouwen in hem. Al jaren.

Bericht door Punisher2021 »

MJ Truth
Ik hou van/steun president Trump. Ik geloof in hem. Ik heb echt vertrouwen in hem. Al jaren.

Hij is vriendelijk en werkt momenteel aan grote, belangrijke projecten met Mark Zuckerberg, Bill Gates, Ellison, Sam Altman, enzovoort.

Dat betekent niet dat ik van hen hou/steun. Ik zal ze tot in den treure bekritiseren, want ze horen in de gevangenis voor de vreselijke dingen die ze hebben gedaan.

Laat ik het dus duidelijk maken... de Israëlische regering is in mijn ogen slecht. Ik heb onderzoek gedaan. Dat is mijn mening. Dat is een compleet verschil met president Trump.

Trump, als leider van de Verenigde Staten weet dit volgens mij ook. Hij zit tussen wal en schip... Hij heeft letterlijk laten doorschemeren dat Netanyahu een oorlogszuchtige klootzak is.

Maar hij is de leider van een christelijk land, waar hij, als hij ook maar zou suggereren dat Satan zich juist in Israël schuilhoudt, enorm veel steun zou verliezen. Game over.

Ik weet dat sommigen van jullie het niet met me eens zijn. Dat is oké. Ik hou nog steeds van jullie als mijn broeders en zusters in Christus. En misschien heb ik het mis... maar dit is het pad dat God me nu heeft gewezen en ik zet het voort.

Ik ben niet omgekocht door wie dan ook, door een bedrijf of door een land. Ik heb nog nooit een cent aangenomen voor mijn gedachten. Ik heb zoveel verontrustende kansen gehad om mijn "invloed" te gebruiken om die van jou te vormen... en geen enkele keer heb ik toegegeven aan de "kansen" die op mijn pad kwamen.

Maar je kunt er maar beter van uitgaan dat iemand die jij volgt, iemand waarvan jij het nooit voor mogelijk had gehouden... geld aanneemt om jouw gedachten te vormen.

Bescherm je geest en stel altijd de moeilijkste vragen. En wanneer je wordt verteld dat je moet stoppen... is dat de lef die je nodig hebt om te blijven doorgaan.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”