"Mensen beginnen dagvaardingen voor de Grand Jury te krijgen. Ik heb met advocaten van de verdediging gesproken

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

"Mensen beginnen dagvaardingen voor de Grand Jury te krijgen. Ik heb met advocaten van de verdediging gesproken

Bericht door Punisher2021 »

TheStormHasArrived
"Mensen beginnen dagvaardingen voor de Grand Jury te krijgen. Ik heb met advocaten van de verdediging gesproken en er zijn er de afgelopen weken zo'n 20 tot 30 uitgegaan. De zaak van de grote samenzwering wordt nu in gang gezet." 💥

Een zeer interessant interview tussen John Solomon en Steve Bannon gisteren.

De hoogtepunten zijn:

- Solomon denkt dat de advocaat in Miami de belangrijkste aanklager in de Grote Samenzwering zal worden en dat de hele zaak naar Florida zal worden verplaatst.

- Hij zegt dat de volgende stappen zijn dat de mensen die betrokken waren bij Arctic Frost gedagvaard zullen worden en voor de rechtbank zullen worden gedaagd om vragen te beantwoorden over wat ze hebben gedaan.

- De twee hoogste plaatsvervangers van Jack Smith hebben zich beroepen op het vijfde amendement voor wat ze in deze zaak hebben gedaan, wat betekent dat ze weten dat ze zich schuldig hebben gemaakt aan criminele activiteiten, omdat aanklagers zich doorgaans niet op het vijfde amendement beroepen. "Verbijsterend", aldus John.

Het klinkt alsof de zaak van de Grote Samenzwering op gang begint te komen en dat mensen ter verantwoording zullen worden geroepen. Let's Freaking Go!!!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”