CodeMonkeyZ praat met de Gateway Pundit: “Wat ik heb gepost over het Dominion bewijs is ruwweg 1% van wat we hebben

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

CodeMonkeyZ praat met de Gateway Pundit: “Wat ik heb gepost over het Dominion bewijs is ruwweg 1% van wat we hebben

Bericht door Punisher2021 »

CodeMonkeyZ praat met de Gateway Pundit: “Wat ik heb gepost over het Dominion bewijs is ruwweg 1% van wat we hebben.”

Vertaling: Paul Harmans

The Gateway Pundit sprak woensdagmorgen (4 augustus) met Ron Watkins (CodeMonkeyZ). Hier is wat Ron ons vertelde:

Ron vertelde ons dat de Dominion klokkenluider recentelijk contact met hem opnam. Hij/zij werkte in een telruimte voor de verkiezingen in één van de grote counties (provincies). Ron wil niet onthullen in welke staat dit plaatsvond. Hij vertelde dat de video die hij postte 1 minuut en 17 seconden lang is en dat hij in totaal ongeveer 30 minuten video heeft. Er zijn veel documenten en er is heel veel geheim spul dat hij voorlopig achterhoudt. Wat je hebt gezien is dus niet alles.

We vroegen Ron hoe hij heeft vastgesteld dat de documenten echt zijn? Hij vertelde dat de video absoluut is opgenomen waarvan wordt gezegd dat het daar vandaan komt. Ron zegt: “De screenshots die ik plaatste in de video zijn voor een groot deel bijgesneden. Op de weggesneden delen van de screenshots is duidelijk te zien dat ze de Dominion server-ruimte tonen. Je kunt er ook verschillende mensen op zien en hun naamplaatje. De reden dat ik de screenshot bijsneed is dat als één van die mensen herkend wordt, men weet in welke telruimte dit was en dan is onze klokkenluider in gevaar. Ik weet niet of de klokkenluider daar nog werkt of wat er daar nu gebeurt.”

Gateway Pundit: “Je hebt kunnen vaststellen dat deze persoon bij Dominion werkte?”

Ron: “Ja, dat is vastgesteld.”

Daarna liet Ron deze bom vallen:

Ron Watkins: “Wat ik naar buiten heb gebracht is ongeveer 1%. Wat ik heb gepost is zeer gefocust op het feit dat de directeur van Dominion wordt betrapt op meineed. Hij zei in zijn eerdere getuigenis dat er geen manier is dat deze computers kunnen worden verbonden met Internet. Wel, dat kunnen ze wel. Technisch gezien kunnen ze worden verbonden door het administrator BIOS.

Meer over de USB optie:

Ron Watkins: “Iets anders waar ik mij zorgen over maak. Het feit is dat de USB optie op de server is ingeschakeld. En de checkbox voor opstarten vanaf USB is ook aangeklikt… dat betekent dat als je een besturingssysteem op een USB hebt staan en je plugt die in op de computer, het mogelijk is het besturingssysteem op de USB op te starten zodat je dan geen gebruik maakt van de harde schijf in de computer. Dus technisch gesproken kun je twee besturingssystemen hebben op 1 computer."

Ron vertelde ons dat hij bezorgd is over zijn veiligheid.

Ron heeft meer dat naar buiten komt. Hij herhaalde dat hij slechts 1% heeft gepost van wat hij heeft.

Ron was gul met zijn tijd en moge God hem beschermen.

Wij schreven Dominion Voting Systems aan voor commentaar en we zullen dit artikel updaten als zij reageren op onze vraag voor een reactie.
https://www.thegatewaypundit.com/2021/0 ... -1-holding
photo_2021-08-06_20-19-44.jpg
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”