Kijk, ik begrijp dat velen van jullie nu al klaar zijn voor alle onthullingen en de deksel van de doofpot willen trekken

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Kijk, ik begrijp dat velen van jullie nu al klaar zijn voor alle onthullingen en de deksel van de doofpot willen trekken

Bericht door Punisher2021 »

Bio Clandestine
Kijk, ik begrijp dat velen van jullie nu al klaar zijn voor alle onthullingen en de deksel van de doofpot willen trekken, maar zo makkelijk is het niet.

Als we alles in één keer onthullen, zal het publiek dingen missen. We moeten alles in verteerbare brokken verspreiden.

We gaan nu al razendsnel. We zijn 3 weken in de ambtstermijn van Trump en hij heeft al het leger ingezet om de grens te beveiligen, is begonnen met massadeportaties, onderhandelt over het beëindigen van oorlogen over de hele wereld, heeft de USAID gezuiverd en de grootste witwasoperatie/transnationale criminele onderneming in de geschiedenis van de mensheid blootgelegd. We hebben een geweldige start gemaakt en Trump heeft nog niet eens zijn belangrijkste kabinetsfuncties bevestigd gekregen.

Met andere woorden, wees geduldig. De zuivering van de Deep State is al in volle gang en gaat sneller dan we dachten.

Ik begrijp dat velen al jaren, zo niet decennia, wachten op gerechtigheid en transparantie, maar we hebben maar één kans en we moeten het goed doen.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”