Trump en zijn team proberen op legitieme wijze de Deep State te ontwortelen en uit te wissen.

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Trump en zijn team proberen op legitieme wijze de Deep State te ontwortelen en uit te wissen.

Bericht door Punisher2021 »

We zitten nu bijna vier weken in de ambtstermijn van Trump en ik denk dat we één ding met zekerheid kunnen zeggen:
2025-02-15 09.00.47.jpg

Of hij daar volledig in zal slagen is een ander argument, maar hij heeft bewezen dat zijn intentie oprecht is.

Dus, hoewel je het misschien niet 100% eens bent met alles wat Trump doet of zegt, heeft hij een visie en een actieplan om blijvende veranderingen aan te brengen in onze gebroken wereld. Dat maakt hem nu al beter dan welke president dan ook in mijn leven.

Natuurlijk kunnen we kritiek leveren op het proces, maar over het algemeen vertrouw ik erop dat Trump en zijn all-star team van patriotten de klus zullen klaren. Zo niet, dan zijn we over vier jaar weer terug bij af. We hebben niets te verliezen.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”