De uitwisseling van 21 februari 2025 tussen president Trump en gouverneur Mills

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

De uitwisseling van 21 februari 2025 tussen president Trump en gouverneur Mills

Bericht door Punisher2021 »

De uitwisseling van 21 februari 2025 tussen president Trump en gouverneur Mills,
afbeelding.png
2025-02-22 19.21.14.mp4
Filmpje
(9.18 MiB) 26 keer gedownload
Vertaling van bovenstaande video 👆👆👆👆:

Trump: “De NCAA (Nationale Studenten Atletiek Vereniging) werkte overigens meteen mee, en dat is goed. Maar ik begrijp dat Maine, is Maine hier, de gouverneur? Gaat u niet meewerken hieraan?”

Gouverneur: “Ik gehoorzaam de staat en de federale wet.”

Trump: “Wel, wij zijn de federale wet, dus u kunt maar beter meewerken omdat u anders totaal geen federale financiën meer krijgt als u het niet doet. En trouwens, uw inwoners, ondanks dat ze een beetje liberaal zijn deed ik het heel goed daar, uw inwoners willen geen mannen in vrouwensporten, dus u kunt maar beter meewerken omdat u anders geen enkele federale financiën meer krijgt.”

Gouverneur: “Ik zie u wel in de rechtbank.”

Trump: “Goed, dan zie ik u in de rechtbank, daar kijk ik naar uit. Dat zal een heel eenvoudige zaak worden. En geniet van uw leven na uw carrière als gouverneur. En ik geloof niet dat u een gekozen politicus bent.”Vat een cruciaal moment samen op het snijvlak van sportbeleid, federale autoriteit en autonomie van de staat. De assertieve houding van Trump en de juridische uitdaging van Mills benadrukken een diepere kloof, met aanzienlijke implicaties voor de financiering van het onderwijs, de burgerrechten en de toekomst van transgenderdeelname aan atletiek. Naarmate de situatie zich ontvouwt, zal de verwachte confrontatie in de rechtszaal een cruciaal moment zijn bij het oplossen van deze controversiële kwesties. ⤵️
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”