Bio Clandestine Ik kan echt niet begrijpen dat mensen nu overstuur of pessimistisch zijn.

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Bio Clandestine Ik kan echt niet begrijpen dat mensen nu overstuur of pessimistisch zijn.

Bericht door Punisher2021 »

Bio Clandestine
Ik kan echt niet begrijpen dat mensen nu overstuur of pessimistisch zijn.

Het is alsof jullie allemaal vergeten zijn wat we de afgelopen ruim 8 jaar hebben meegemaakt.

Het feit dat jullie allemaal dit bericht kunnen zien is een wonder, want nog niet zo lang geleden werden ikzelf en talloze anderen geweerd van sociale media, onder het mom van “het bestrijden van desinformatie”. We leefden in een Orwelliaanse dystopie, waar de waarheid vogelvrij was en de realiteit een illusie.

Minder dan een jaar geleden was Biden president, probeerde de Deep State Trump achter de tralies te krijgen, alles om te voorkomen dat hij zich verkiesbaar zou stellen en trachtten hem uiteindelijk neer te schieten...

Nog niet zo lang geleden mochten we er zelfs niet op wijzen dat er maar 2 geslachten waren, of dat C19 door mensen was gemaakt. Nog niet zo lang geleden was er bijna NUL hoop en stond WW3 op het punt te escaleren in een rechtstreeks conflict tussen de VS en Rusland. Nog niet zo lang geleden was Epstein en zijn wereldwijde mensenhandel slechts een samenzweringstheorie en had de gevestigde media de macht over elk verhaal.

Trump is president, Elon heeft de leiding over een ongekende afslankingsoperatie van de overheid, Tulsi heeft de leiding over de inlichtingendiensten, Kash en Bongino zijn de baas bij de FBI, de JFK-dossiers zijn naar buiten gekomen en onthullen massale corruptie, Epstein-dossiers worden onderzocht, Trump probeert de inkomsten-/ vermogenswinstbelasting af te schaffen, Trump heeft het leger ingezet om de grens te beveiligen, gewelddadige bendeleden worden gedeporteerd, burgerjournalisten beheersen het verhaal, en nog veel meer.

Als ik een tijdmachine zou nemen, terug zou gaan naar een periode tussen 2021 en 2024 en jullie zou vertellen dat Trump zou winnen en dat we na 3 maanden van zijn ambtstermijn op dit punt van nu zouden staan, dan zou 100% van jullie dat zonder aarzelen hebben aangenomen. Iedereen zou hebben staan springen van vreugde.

Velen van jullie moeten je emoties achterwege laten, erkennen hoeveel we al hebben overwonnen en erkennen dat we de juiste stukken op hun plaats hebben en op de juiste weg zijn.

Er is niets mis met het eisen van resultaten, maar ik denk dat velen het juiste perspectief en de waardering missen voor de wonderen die we al hebben verricht.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”