Ik ben er gewoon niet meer in geïnteresseerd om de doemdenkers ervan te overtuigen dat er vooruitgang wordt geboekt.

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Ik ben er gewoon niet meer in geïnteresseerd om de doemdenkers ervan te overtuigen dat er vooruitgang wordt geboekt.

Bericht door Punisher2021 »

Bio Clandestine
2025-05-08 12.11.58.jpg
Jullie zijn niet meer te redden.

We blijven gewoon winnen, en ik zal jullie op je ondankbare kont helemaal over de finish slepen, of jullie dat nu leuk vinden of niet.

Paul: Inderdaad, als je gewoon heel eerlijk kijkt naar wat Trump in slechts een aantal maanden heeft gedaan, dan is dat VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL meer dan ooit een andere politicus heeft gedaan nadat hij/zij een verkiezing had gewonnen en zijn/haar kiezers ontelbare dingen had beloofd waarvan hij/zij er niet één heeft waargemaakt (zie bv. Wilders).

En jazeker, er zijn een aantal beloften van Trump die we allemaal ook graag waargemaakt zien worden, maar niet alles kan in korte tijd worden aangepakt. Als je echter in gedachten houdt welke belangrijke beloften van Trump sinds een paar maanden wel zijn uitgevoerd, dan kun je beslist verwachten dat al die zaken die wij op dag 1 onthuld hadden zien worden, beslist ook aan bod komen.

Al die mensen die beweerden dat er onder Trump niets zou veranderen en de corruptie gewoon door zou gaan en dat Trump deel uitmaakt van de Deep State, wel vraag er nog maar eens naar bij de Deep State of dat wel klopt, maar wacht daar even mee totdat ze hun wonden hebben gelikt en min of meer zijn hersteld van hun zenuwinzinkingen die ze opliepen toen Trump tot President werd gekozen. Overigens is de kans groot dat ze helemaal niet meer zullen antwoorden omdat ze klap na klap van de Trump regering te verduren krijgen, met als slagroom op de taart de Epstein files die vrij zullen komen.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”