Ik ben enorm trots op de sterke en onwrikbaar krachtige leiders van India en Pakistan, die de kracht

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Ik ben enorm trots op de sterke en onwrikbaar krachtige leiders van India en Pakistan, die de kracht

Bericht door Punisher2021 »

Donald J. Trump
Ik ben enorm trots op de sterke en onwrikbaar krachtige leiders van India en Pakistan, die de kracht, wijsheid en vastberadenheid hadden om volledig te beseffen en te begrijpen dat het tijd was om de huidige agressie te stoppen, die tot de dood van zovelen en de vernietiging van veel, had kunnen leiden. Miljoenen goede en onschuldige mensen hadden kunnen sterven! Jullie nalatenschap is enorm versterkt door jullie dappere daden. Ik ben er trots op dat de VS jullie heeft kunnen helpen om tot deze historische en heldhaftige beslissing te komen. Hoewel er nog niet eens over gesproken is, ga ik de handel met beide grote landen aanzienlijk uitbreiden. Daarnaast zal ik met jullie beiden samenwerken om te kijken of er na "duizend jaar" een oplossing kan worden gevonden voor Kasjmir. God zegene de leiders van India en Pakistan met hun uitstekende werk!!!
2025-05-11 09.35.19.jpg
Bio Clandestine
We bevinden ons op de grappigste tijdlijn ooit.

De democraten/gevestigde media hebben de afgelopen 10 jaar beweerd dat Trump letterlijk Hitler is, maar hij is de man die uiteindelijk conflicten over de hele wereld weet te voorkomen. 😂

Ik overdrijf niet. De democratische partij overleeft dit misschien niet. De hele identiteit en het platform van hun partij draaien om het koste wat kost stoppen van Trump, en hij zal uiteindelijk de beste president sinds Washington worden.

Ze probeerden de man die vrede in de wereld bemiddelt te vermoorden...

Als Trump hiermee doorgaat, zou dit wel eens een ramp voor de democratische partij kunnen betekenen.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”