Jarenlang heeft de wereld zich afgevraagd waarom receptplichtige medicijnen en farmaceutische producten in de Verenigde Staten ZO VEEL HOGER WAREN DAN IN ENIG ANDER LAND, EN SOMS VIJF TOT TIEN KEER DUURDER WAREN DAN HETZELFDE MEDICIJN, GEPRODUCEERD IN PRECIES HETZELFDE LABORATORIUM VAN DEZELFDE FABRIEK, DOOR HETZELFDE BEDRIJF??? Het was altijd moeilijk uit te leggen en erg gênant, omdat er in feite geen juist of gerechtvaardigd antwoord was. De farmaceutische bedrijven bleven jarenlang volhouden dat het om onderzoeks- en ontwikkelingskosten ging, en dat al deze kosten, zonder enige reden, door de "sukkels" van Amerika ALLEEN werden en moesten worden gedragen. Campagnebijdragen kunnen wonderen doen, maar niet bij mij, en niet bij de Republikeinse Partij. We gaan het juiste doen, iets waar de Democraten al jaren voor vechten. Daarom ben ik verheugd aan te kondigen dat ik morgenvroeg om 9.00 uur in het Witte Huis een van de meest ingrijpende presidentiële decreten in de geschiedenis van ons land zal ondertekenen. De prijzen van receptgeneesmiddelen en farmaceutische producten zullen vrijwel onmiddellijk met 30% tot 80% worden verlaagd. Ze zullen wereldwijd stijgen om de prijzen gelijk te trekken en, voor het eerst in jaren, rechtvaardigheid in Amerika te brengen! Ik zal een BELEID VAN DE MEEST BEVOORRECHTE NATIE invoeren, waarbij de Verenigde Staten dezelfde prijs zullen betalen als het land dat de laagste prijs ter wereld betaalt. Ons land zal eindelijk eerlijk worden behandeld en de kosten voor de gezondheidszorg van onze burgers zullen worden verlaagd met bedragen die we nooit eerder hadden kunnen bedenken. Bovendien zullen de Verenigde Staten, bovenop al het andere, BILJOENEN DOLLARS besparen. Dank u voor uw aandacht voor deze kwestie. MAKE AMERICA GREAT AGAIN! Bio Clandestine
Holy shit…
Trump tekent een uitvoeringsbesluit dat de prijzen van receptplichtige medicijnen en farmaceutische producten onmiddellijk verlaagt, met 30% tot 80% voor Amerikanen.
Geen wonder dat ze Trump probeerden te vermoorden. Hij onthult de grote geheimen van Big Pharma.
Ik ben benieuwd hoe de Democraten en de gevestigde media dit naar iets slechts gaan verdraaien