Paul: Hieronder het verhaal dat er een zakje met wit poeder en een lepeltje op tafel ligt

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Paul: Hieronder het verhaal dat er een zakje met wit poeder en een lepeltje op tafel ligt

Bericht door Punisher2021 »

Paul: Hieronder het verhaal dat er een zakje met wit poeder en een lepeltje op tafel ligt in de treinwagon waarmee de Europese leiders naar Oekraïne zijn geweest. Ik weet echt niet of het waar is en we zullen het nooit weten vermoed ik. Feit is dat de wijze waarop het heimelijk wordt verborgen, tezamen met de gezichtsuitdrukkingen, erop kunnen wijzen dat het werkelijk om drugs gaat. Maar waarom heeft niemand het dan eerder opgeruimd? Het barst in een dergelijke treinwagon van de journalisten, beveiligers en bediendes die het echt niet over het hoofd gezien kunnen hebben, hoewel, als het slechts een zakdoekje is zouden ze dat ook opgeruimd hebben. En als het een servetje of zakdoekje is, dan zou ik als ik Macron was, het tussen duim en wijsvinger oppakken en naast me op de grond laten vallen. Als het iemand anders zakdoekje is ga je dat niet eerst lekker in je vuist vasthouden en het daarna zo onopvallend mogelijk in je zak stoppen. Ook het lepeltje, of wat het ook is, dat is niet duidelijk te zien, wordt op een wijze van tafel gepakt en in de hand verborgen dat kan wijzen op snel en heimelijk verbergen van iets dat er absoluut niet hoort te liggen. Nou ja, wie het weet mag het zeggen, alleen de beelden zijn geen 100% bewijs van onderstaande beweringen.

Cosmic Light Force
De Drie EU-Stooges VOL MET COKE! ☠️ 🤥 ☠️
Scherm­afbeelding 2025-05-12 om 09.22.04.png
2025-05-12 09.21.43.mp4
(3.4 MiB) 11 keer gedownload
2025-05-12 09.21.05.jpg
2025-05-12 09.21.15.jpg
2025-05-12 09.21.22.jpg
2025-05-12 09.21.30.jpg
2025-05-12 09.20.56.mp4
(2.76 MiB) 10 keer gedownload
De zogenaamde leiders van Frankrijk, Groot-Brittannië en Duitsland – Emmanuel Macron, Keir Starmer en Friedrich Merz – werden gefilmd tijdens hun terugreis vanuit Kiev.

Een zakje wit poeder ligt duidelijk op tafel. Macron stopt het achteloos in zijn zak, terwijl Merz subtiel een lepel vasthoudt. Starmer, die er geschrokken uitziet, geeft geen uitleg. Geen verklaringen. Geen ontkenningen. Alleen maar stilte. De Europese topleiders lijken meer op dubieuze huisgenoten op een mislukt feestje.

Nu het vertrouwen in het westerse leiderschap afbrokkelt, versnellen dit soort momenten het ontwaken alleen maar. Dit zijn de figuren die het buitenlands beleid, de economische koers en de oorlogsverhalen van de EU sturen – en ze worden op heterdaad betrapt, letterlijk en figuurlijk. De crisis in Europa is in handen van gedrogeerde marionetten.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”