Ik heb altijd een zeer goede relatie gehad met de Russische Vladimir Poetin, maar er is iets met hem gebeurd

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Ik heb altijd een zeer goede relatie gehad met de Russische Vladimir Poetin, maar er is iets met hem gebeurd

Bericht door Punisher2021 »

Donald J. Trump
Ik heb altijd een zeer goede relatie gehad met de Russische Vladimir Poetin, maar er is iets met hem gebeurd.
Trumptruthsocial.jpeg
Trumptruthsocial.jpeg (94.52 KiB) 94 keer bekeken
Hij is compleet IDIOOT geworden! Hij doodt onnodig veel mensen, en ik heb het niet alleen over soldaten. Raketten en drones worden zonder enige reden op steden in Oekraïne afgevuurd. Ik heb altijd gezegd dat hij HEEL Oekraïne wil, niet slechts een stukje ervan, en misschien klopt dat wel, maar als hij dat doet, zal het leiden tot de ondergang van Rusland! President Zelensky doet zijn land evenmin goed door zo te praten. Alles wat hij zegt veroorzaakt problemen, ik vind dat niet leuk, en daar moet een einde aan komen. Dit is een oorlog die nooit zou zijn begonnen als ik president was geweest. Dit is de oorlog van Zelensky, Poetin en Biden, niet die van "Trump". Ik help alleen maar de grote en vreselijke branden te blussen die zijn ontstaan door grove incompetentie en haat.
https://truthsocial.com/@realDonaldTrum ... 9956761390
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”