📌Biden: EU-leiders bellen me en willen dat ik terugkom

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Bericht door Punisher2021 »

2025-07-07 05.18.43.jpg
Tijdens een zeldzaam optreden eerder deze week vertelde de voormalige president van de VS, Joe Biden, dat hij nog steeds telefoontjes krijgt van zowel Europese leiders als Amerikaanse politici, die zijn advies inwinnen in deze tijd van politieke onzekerheid.

Het was woensdag dat Biden deelnam aan een gesprek in San Diego tijdens de jaarlijkse conferentie van de beroepsorganisatie Society for Human Resource Management, bericht Sammnytt.

De voormalige president, die zich sinds zijn vertrek uit het Witte Huis relatief rustig heeft gehouden, vertelde onder meer hoe hij zijn tijd tegenwoordig doorbrengt. Hoewel hij officieel zijn ambt heeft neergelegd, zegt Biden dat hij achter de schermen nog steeds betrokken is.

Volgens Biden nemen Europese leiders contact met hem op en vragen ze hem terug te keren in de politiek en zich te engageren – waarschijnlijk als tegenwicht voor de Amerikaanse president Donald Trump.

“Ik krijg telefoontjes. Ik kan niet in detail treden, maar ik krijg telefoontjes van een aantal Europese leiders die me vragen om me te engageren,” zei Biden volgens Fox News. Hij vervolgde:

“Ik doe het niet actief, maar ik geef advies. Want de dingen zijn nu anders.”

Biden voegde eraan toe dat hij ook contact heeft met zowel democratische als republikeinse politici die zich tot hem wenden om ideeën te bespreken en gedachten uit te wisselen.

“Ik ben niet op zoek naar hen. Zij zoeken mij op, en dan ontmoet ik hen,” pochte Biden op het podium.

Tijdens het gesprek onthulde Biden ook dat hij aan zijn memoires werkt – een boekproject van 500 pagina’s dat volgens hem in maart van dit jaar klaar zou zijn. Maar dat blijkbaar vertraging heeft opgelopen.

Hieronder vindt u een langer fragment van Bidens optreden, waarin de voormalige president mompelt over de NAVO en de oorlog in Oekraïne:

https://www.frontnieuws.com/biden-eu-le ... -terugkom/

Paul: Die politici die willen dat deze 👆👆👆👆kasplant terugkomt, zijn nog verder heen dan de idioot zelf. Maar ja, als je graag een wereldoorlog wilt, dan moet je de bovenstaande halve gare natuurlijk aan het bewind hebben.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”