De wereldwijde strijd gaat 'gewoon' door:

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Bericht door Punisher2021 »

Bericht zojuist van President Trump:
2025-07-07 18.00.59.jpg
2025-07-07 18.01.06.jpg
"Brazilië gedraagt zich verschrikkelijk in de manier waarop het voormalig president Jair Bolsonaro behandelt. Ik heb, net als de rest van de wereld, gezien hoe ze hem dag in dag uit, nacht na nacht, maand na maand, jaar na jaar hebben achtervolgd! Hij is nergens schuldig aan, behalve dat hij voor HET VOLK heeft gevochten. Ik heb Jair Bolsonaro leren kennen en hij was een sterke leider, die echt van zijn land hield — en ook een zeer harde onderhandelaar op het gebied van HANDEL. Zijn verkiezing was zeer spannend en nu staat hij aan kop in de peilingen. Dit is niets meer of minder dan een aanval op een politieke tegenstander — iets waar ik veel vanaf weet! Het is mij tien keer overkomen, en nu is ons land het "HEETSTE" ter wereld! Het geweldige volk van Brazilië zal niet accepteren wat ze hun voormalige president aandoen. Ik zal de HEKSENJACHT op Jair Bolsonaro, zijn familie en duizenden van zijn aanhangers nauwlettend in de gaten houden. De enige rechtszaak die zou moeten plaatsvinden, is een rechtszaak door de kiezers van Brazilië – dat heet een verkiezing. LAAT BOLSONARO MET RUST!"

https://t.me/ditishetnieuws
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”