Hoe zou voormalig Minister Kaag, één van de bedenkers van de COVID plandemie

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Hoe zou voormalig Minister Kaag, één van de bedenkers van de COVID plandemie

Bericht door Punisher2021 »

Hoe zou voormalig Minister Kaag, één van de bedenkers van de COVID plandemie (zie reageren op de onderstaande brief waarin haar 'filantroop', George Soros, in verband wordt gebracht met de samenzwering van president Obama, en Hillary Clinton tegen President Trump?
Scherm­afbeelding 2025-08-02 om 13.01.08.png
2025-08-02 12.59.59.jpg
IMG_9049.MP4
(6.95 MiB) 8 keer gedownload
IMG_9051.MP4
(6 MiB) 12 keer gedownload
Voorzitter James Comer
Huiscommissie voor toezicht en overheidshervorming
2157 Rayburn House Kantoorgebouw
Washington, DC 20515

Voorzitter Comer,

Dank u voor uw voortdurende leiderschap in de House Committee on Oversight and Government Reform. Ik neem contact op met betrekking tot nieuwe informatie die bewijs laat zien van een samenzwering om de verkiezingen en het presidentschap van president Donald Trump in 2016 te saboteren.

Zoals u weet, heeft directeur van de nationale inlichtingendienst (DNI) Tulsi Gabbard onlangs bewijs vrijgegeven van een samenzwering van voormalig president Obama, Hillary Clinton en het nationale veiligheidsapparaat om inlichtingen te produceren en te politiseren om president Trump en de wil van het Amerikaanse volk te ondermijnen. Inbegrepen in dit bewijs is een zorgwekkende e-mail naar verluidt van Leonard Benardo, een medewerker van de Open Society Foundations van de democratische donor George Soros, die van plan is de inkomende Trump-regering in diskrediet te brengen.

Gezien de voortdurende invloed van de Open Society Foundations op de Amerikaanse verkiezingen, verzoek ik u respectvol de heer Soros en de heer Benardo uit te nodigen om te getuigen in een openbare hoorzitting voor de commissie.

Als ze de uitnodiging weigeren, moedig ik je aan om dagvaardingsbevoegdheden te gebruiken. Amerikanen verdienen antwoorden op de subversie van onze instellingen door kwaadaardige actoren.

Bedankt voor uw aandacht voor deze belangrijke kwestie.

Oprecht

Tim Burchett
Lid van het Congres

CC. De geachte Jim Jordan, voorzitter, House Committee on the Judiciary

Bronnen:

https://www.facebook.com/10

https://t.me/ditishetnieuws
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”