Bio Clandestine Ik zie veel mensen vragen wanneer de arrestaties plaatsvinden.

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Bio Clandestine Ik zie veel mensen vragen wanneer de arrestaties plaatsvinden.

Bericht door Punisher2021 »

Bio Clandestine
Ik zie veel mensen vragen wanneer de arrestaties plaatsvinden.

Het antwoord is: wanneer de tijd rijp is. Het publiek wordt momenteel geïnformeerd, zodat ze weten WAAROM deze mensen worden gearresteerd VOORDAT de arrestaties plaatsvinden.

Deze informatiebrokjes zijn ons met tussenpozen van 13 dagen toegestuurd, zodat het publiek de tijd heeft om de omvang van deze onthullingen te begrijpen en te verwerken, voordat ze verdergaan met het volgende brokje informatie.

Met andere woorden, deze uitrol is gecoördineerd, wat betekent dat er een plan is, wat betekent dat er een tijdlijn is, wat betekent dat er een gepland einde aan de tijdlijn is. Dit is een berekend verspreidingsproces. Trump en zijn team bereiden het publiek voor op de schokkende dingen die moeten gebeuren (belangrijke arrestaties), en ze vertellen het ons langzaam en grondig.

Waarom denk je dat Trump zojuist de politie van Washington D.C. heeft gefederaliseerd en de Nationale Garde naar Washington D.C. heeft gestuurd? En waarom hint hij erop dat hij hetzelfde gaat doen in steden in het hele land? Trump bereidt arrestaties voor en wil dat er maximale beveiliging aanwezig is voordat hij dat doet, want zelfs nadat het bewijsmateriaal aan het publiek is getoond, zal er nog steeds tegenreactie zijn.

Kortom, arrestaties zullen niet plaatsvinden totdat het publiek volledig is ingelicht over de situatie en Trump de beveiliging heeft om tegenreacties af te handelen VOORDAT de arrestaties plaatsvinden. Wanneer dat is, weet ik niet, maar het informatieproces is gaande.

Geduld.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”